Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Läget just ni i Fituna!

• Läget just ni i Fituna!

Publicerad av jeppe på 8 september, 2002 vid 08:18

Har kollat av hur vindsituationen är i Fituna kl 10.10, just nu är det ju inte surfbart direkt. 1-2 m/s var det ungefär. Jag kommer trots allt åka dit, för det är varmare idag än igår vilket gör brisen möjligen starkare. Vilket är ett måste då det var en grundvind på 3-4 m/s igår.
    Det var allt.
    Be gärna en bön till vindgudarna innan ni åker, för att om möjligt bättra på chanserna till lite bra surf idag. Eller rigga små segel på plats och göm de stora, eller om det var tvärtom?? för att lura den heliga vindusgudipus.

anonym-anvandare svarade 22 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2002 vid 09:50

läget in fituna nu ? vet du kanske ?Vindriktningen verkar ju bra ivarje fall. hmmm vad göra ??

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2002 vid 11:11

Ja.. fan d e bara hålla tummen. Vi var ute igår å trodde självklart at vi skulle få musta oss lite då det gick svall i näsby park när vi kom, cd riggade peppad på 6.5 i hopp om att få fröjda sig med nya lillbrädan (75l & pluttfena) medans jag ville va på det säkra å riggade 7.5. Det hela resulterade såklart i att det slutade blåsa och jag fick ca 4-5 repor i plan, CD 2 efter ihärdigt pumpande… frown.gif Kan det måntro bli lite bättre idag? Rapportera gärna!
    //Johan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Läget just ni i Fituna!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.