Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lagning av segel i Stockholm

• Lagning av segel i Stockholm

Publicerad av abj på 12 juli, 2006 vid 11:25

Imorse satte jag kroken i mitt Arrows Dragster 9,3 -02. Näst nedersta rutan är helt paj. Var i Stockholm kan man få en sådan sak lagad och vad kostar det? Fråga 2 är väl om det är värt att laga seglet eller om man ska byta ut det. Tacksam för hjälp!
    / Anders

anders_hoffman svarade 19 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • sumo

Medlem
    12 juli, 2006 vid 13:51

north sails kolla me dom.

Stockholm, NS Sweden
    Ängshyddevägen 1
    181 31 LIDINGÖ
    Telefon: 08-544 80770
    Fax: 08-662 83 80

• sumo

Medlem
    12 juli, 2006 vid 14:00

okej kollade själv me dom.ca 400-500 hundra sista dagen imorgon sedan v32 öppnar igen.kunde fixa på dagen.dom hadde fått in ett segel idag kan det vara ditt?
    måste byta ruta själv.hur gick det?

• wiberg

Medlem
    12 juli, 2006 vid 14:01

UK syversen kan nog fixa sånna grejor. Dom finns i länna söder om stockholm dom syr segelbåtssegel men kan nog fixa allt möjligt

• swe-496

Medlem
    12 juli, 2006 vid 18:01

Har lagat segel hos syversen… De gör det bra och är bra att ha att göra med också.. Trevlig personal.

• abj

Medlem
    12 juli, 2006 vid 20:56

Tack för era svar!

• anders_hoffman

Medlem
    12 juli, 2006 vid 21:40

Tomas, har hört att North inte ska va särskilt duktiga på att laga surfsegel, hör istället med Gransegel i Ryssviken/nacka (finns förövrigt en suverän neoprenverkstad våningen under, i samma byggnad, lagade min våtdräkt kanonfint till en billig penning!!).. Ska väl även finnas Björns Segelvård någonstans i stan, har jag för mig iaf.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA