Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lagning av segel i Stockholm

• Lagning av segel i Stockholm

Publicerad av abj på 12 juli, 2006 vid 11:25

Imorse satte jag kroken i mitt Arrows Dragster 9,3 -02. Näst nedersta rutan är helt paj. Var i Stockholm kan man få en sådan sak lagad och vad kostar det? Fråga 2 är väl om det är värt att laga seglet eller om man ska byta ut det. Tacksam för hjälp!
    / Anders

anders_hoffman svarade 18 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • sumo

Medlem
    12 juli, 2006 vid 13:51

north sails kolla me dom.

Stockholm, NS Sweden
    Ängshyddevägen 1
    181 31 LIDINGÖ
    Telefon: 08-544 80770
    Fax: 08-662 83 80

• sumo

Medlem
    12 juli, 2006 vid 14:00

okej kollade själv me dom.ca 400-500 hundra sista dagen imorgon sedan v32 öppnar igen.kunde fixa på dagen.dom hadde fått in ett segel idag kan det vara ditt?
    måste byta ruta själv.hur gick det?

• wiberg

Medlem
    12 juli, 2006 vid 14:01

UK syversen kan nog fixa sånna grejor. Dom finns i länna söder om stockholm dom syr segelbåtssegel men kan nog fixa allt möjligt

• swe-496

Medlem
    12 juli, 2006 vid 18:01

Har lagat segel hos syversen… De gör det bra och är bra att ha att göra med också.. Trevlig personal.

• abj

Medlem
    12 juli, 2006 vid 20:56

Tack för era svar!

• anders_hoffman

Medlem
    12 juli, 2006 vid 21:40

Tomas, har hört att North inte ska va särskilt duktiga på att laga surfsegel, hör istället med Gransegel i Ryssviken/nacka (finns förövrigt en suverän neoprenverkstad våningen under, i samma byggnad, lagade min våtdräkt kanonfint till en billig penning!!).. Ska väl även finnas Björns Segelvård någonstans i stan, har jag för mig iaf.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lagning av segel i Stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.