Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet eller abay imon?

• lelleee

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 18:51

Jag har en ny, ny naish thorn -09 🙂 provade att köra med wakebrädan men med den fete rockern så fick jag jobba med kiten även att jag var överriggad för att enbart hålla höjden, sjukt…

• eliasp

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 20:20

jag kommer nog invandrandes någon gång då med.. vilken del launchar du från?

• johnk

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 20:32

Nån som vill åka ner från göteborg imorgon under dagen? PM:a mig eller hör av er på fånen.

• litease

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 06:15

Gaah! Dessa tentatider! Gör mig galen. Kan inte tyvärr… :'(

• lelleee

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 08:37

nån som ska ut? Jag håller på att mobilisera kraft, kanske är i läjet om 1-3timmar

• haze

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 10:59

Blåser det nu eller? Känns så där tycker jag…

• _sofia_

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 11:08

Kommer nog int ut på vattnet förrän lördag, ser riktigt najs ut i vbg!

• lelleee

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 13:13

Full speta i nian men det mojna för ett tag sen, men det blev 2 timmar kvallitetssurf iaf 🙂

• eliasp

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 13:36

för dig ja, fick 5 minuter i viken, å precis hemkommen, så är mätarn på väg upp igen.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA