Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Läjet imorgon?
-
Läjet imorgon?
Publicerad av sourra på 4 oktober, 2008 vid 18:12Är det någon som ska vara på plats tidigt för att fånga storm-swellet?
johnk svarade 16 år, 7 månader sedan 11 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
🙂 kommer vara där, men har först lite photoshoot… får se när jag kommer ut i vattnet! Det var rätt fint idag oxo :-)!!!
/M
-
Kan tänka mig det. Jag var på ett lite avskilt spot idag för att få en polare på banan ordentligt. Men nu höjdar den jäkeln så jag kan återgå till mina favoritvatten =)
-
@sourra 505079 wrote:
Kan tänka mig det. Jag var på ett lite avskilt spot idag för att få en polare på banan ordentligt. Men nu höjdar den jäkeln så jag kan återgå till mina favoritvatten =)
Kommer tidigt. Mer vill jag inte säga… Då kanske man kan låna en vågis av nån??
-
Jag tar med det jag har så får vi se om du vill låna nåt Ulrik.
-
Ok, så det är dit man skall dra och fota då? Och strunta i aBay
-
Kanske om jag inte surfar istället. Beror på hur mycket det regnar tror jag.
-
Någon som har en extra plats i bilen? Hör av er isf så delar vi soppa
-
Är i kohagen nu. någon på väg? Vågar inte launcha själv. Någon som har sourras nummer?
-
Hmm funderar på det jag oxå. Är bara 20 grader varmt idag ju. Kallt….. Brrrrrr 😉
-
Sjukaste session på länge. Jag kom ned kring kvart i nio efter en välförtjänt sovmorgon och då hade Yann redan lyckats få upp sin trea i luften och var ute och körde. Jag pumpade 4.5:an, körde en timme och gick sen in för att hjälpa Yann plocka ned sin kite då han skulle och pumpa en storlek större. När vi sen gick ut igen så hade jag problem att få nåt vidare drag i kiten och rätt som det var började min bräda driva bort från land vilket förklarade varför jag hade svårt att hitta sweetspoten. Det slutade med en walk of shame men fram tills dess var det grymt fint. Det byggde bra utanför hällarna i norra delen av Läjet.
Logga in för att svara.