Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Långt till Surf

• Långt till Surf

Publicerad av booman på 23 februari, 2009 vid 12:15

På tal om att det är långt till surf i ”TT” (Slalom/Speed) så känns det just nu ganska avlägset även här i Falun. (Bild från kontoret i Borlänge idag) Hur har ni andra det i vårt avlånga land?

Undrar

//BooMan

bananen svarade 16 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • surfslusken

Medlem
    23 februari, 2009 vid 12:48

A-bay o Lejet ligger lika öppna o våta som en …..näe, glöm de föresten.
    T o m solen skiner, så de e bara kulingen som saknas.

• bananen

Medlem
    23 februari, 2009 vid 13:14

Varkar tungt att vara vindsurfare i Falun så här års. Här nere i Skåne väntar vi på torsdagen för att se vad den har i sitt sköte.

• styret

Medlem
    23 februari, 2009 vid 13:27

torsdag? ser väl inte så lysande ut? eller vilken prog kollar du?
    jag har deadline på en utställning då. så går det att segla så gör jag det. 😉

• booman

Medlem
    23 februari, 2009 vid 14:05
    bananen;531932 wrote:
    Varkar tungt att vara vindsurfare i Falun så här års. Här nere i Skåne väntar vi på torsdagen för att se vad den har i sitt sköte.

Skojar du!!! :tongue:

Det är lite skillnad på förutsättningar… Webkameran från Apel (sluskens inlägg) ser ju riktigt behagligt ut…

Och på tal om tungt, åkte kortvasan i fredags (man måste ju göra nåt av förutsättningarna) Bara en massa nysnö, inge glid, och nästan en timme långsammare än förra året… :frown: (kanske beror på influensan veckan innan iofs) Nä!!! Bort me snö o is så man kan börja ”leva upp” igen…

• bananen

Medlem
    23 februari, 2009 vid 16:41

Jag tycker att torsdagen ser helt ok ut, speciellt eftermiddagen. Kanske en favorit i repris, fast på andra sidan udden?

Men vi får väl se, inte mycket talar för att jag kommer loss då. Hoppet är väl dock det sista som överger… varken man bor i Falun eller Skåne! :santa:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA