Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Lär Dig laga brädor
-
Lär Dig laga brädor
Publicerad av styret på 20 juni, 2013 vid 06:13Är brädan lite sleten och ser lite ledsen ut?
Har du haft nått kastfall för mycket?Kom till Haga Park på lördag den 29/6 och lär dig mer om hur du lagar din bräda bäst. Lagningsgurun Svenne från Boardcorner kommer på besök och lär ut tips och trix i brädlagningens ack så nödvändiga konst.
Så ta med brädan med delad nos och kom.
En sak Svenne kommer prata om är kvalitet på olika epoxi och därför kommer det även finnas möjlighet att beställa riktigt bra epoxi på plats.Som ett Tupperware-party för surfare.Det är gratis och börjar klockan 14 vid klubbhuset.
markforce-f-d-markram svarade 12 år, 5 månader sedan 11 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Great! Jag kommer och lyssnar och lär (förhoppningsvis med en fortfarande hel bräda), men tar tacksamt emot tips och tricks då jag tidigare gjort sveriges kanske fulaste ful-lagningar för många gånger…
Bra initiativ! -
Riktigt bra initiativ!!! Applåder!!
Skulle vara riktigt grymt om någon kunde filma detta och lägga ut på nätet.
Jobbar denna helg, annars hade jag väldigt gärna deltagit! -
Blir de nån liknande happening på västkusten i sommar eller?
-
Ja det hade varit grymt bra om någon kunde filma detta och lägga ut!! Mycket bra idé!
-
Om du har vägarna förbi Gbg så vore det mycket välkommet med ett liknande Tupperware-party här. Jag hjälper gärna till och assisterar lokalt här om det behövs. Vi kan säkert vara i GWCs lokaler och det är säkert många som är intresserade. Passar nog i så fall bäst på hösten, då många lämnar stan under sommaren.
-
Vi hade gärna kört ett sånt här event på LBWS (malmö/lund) med! Vi har nya fräscha lokaler på Lomma Beach!
-
Härligt! Vi kan väl höras efter sommaren så försöker vi ordna något under hösten.
-
Tack Svenne för alla goda råd. Trots bra vind var vi många som troget lyssnade på dina experttips.
Logga in för att svara.