Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lätt vind + longboard
-
Lätt vind + longboard
Publicerad av mat på 24 april, 2006 vid 12:54Lätt vind + longboard = 🙂
pepa svarade 19 år sedan 16 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
Nej det såg ju störtskönt ut! Hur laidback som helst! Skulle inte förvåna mig om killen tände en spliff medans han stod på brädan 😉
-
Ser det inte lite segt ut, för lite action. Det är väll därför han måste tända en spliff…
-
ser ju ändå ganska gött ut.. ifall det nu e lite vind så kan man ju inte göra så mycket annat..
-
ser helgött ut. mkt hellre ut å köra så än å sitta på stranden å sura över att livet börjar först vid 7m/s.
-
Gääässsppp…. Men jag skulle vlja se han på lite schyssta vågor med sin longboard då rippar han fett med dom movsen…
-
jo okej om det skulle finnas lite vågor så kan det kanske vara soft.
-
Gurra_g wrote:Ser det inte lite segt ut, för lite action. Det är väll därför han måste tända en spliff…
Exakt,
en helt perfekt ”dagen efter” session :smirk: -
Era djävla knarkare. Röka har inget med kite att gör fatta det!
-
Undrar vilka reaktioner man fått på den videon om han istället för en BOW hade kört en foil… Eller snarare; jag behöver inte undra särskilt mycket eftersom jag redan vet svaret. 😉
/Kaj(Tech)
-
Roland wrote:Era djävla knarkare. Röka har inget med kite att gör fatta det!
Du har missförstått detta tror jag =)
Jag skrev att killen på brädan såg så laid back ut att han troligtvis gjorde det.
Men det verkar ju helt klart att du skulle må bra av att själv rulla dig en spliff, så uppstressad som du verkar borde du tänka på hjärtat.
Kram!:santa:
Logga in för att svara.