Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Le Fågel Problem da Näz

• rambo_johnson

Medlem
    28 september, 2004 vid 18:15

talade med min gode morbror han tyckte det hela var urlöjligt och skulle ringa ordförande i sveriges ornitolog förening och se om han verkligen tyckte de fina drakarna kan vara nogåt större hot mot fågellivet.

• nilsson

Medlem
    28 september, 2004 vid 20:11

Perfekt! Konstruktivt! Lysande! Det är denna typen av agerande som jag tror kan hindra ett ev. förbud! Mvh Bengt N

• rambo_johnson

Medlem
    28 september, 2004 vid 21:10

tycker nog vi ska starta en ornitolog förening…

• luuddee

Medlem
    29 september, 2004 vid 09:37

där finns ju redan förbud på områden vissa tider.. borde räcka tycer jag

• backe

Medlem
    29 september, 2004 vid 11:40

I Sydsvenskan menar ju fågelskådarna att pjoddarna uppfattar Kites som rovfåglar och får spatt. Jag tycker att det verkar orimligt. Dom flesta fåglar verkar ha rätt bra koll och blir tex inte rädda för hägrar, gäss, svanar och andra stora på avstånd rovfågelliknande historier.

”amateur örnitolåg”

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Le Fågel Problem da Näz

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.