Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lejet och Åsa mm

  • ola_p

    Medlem
    31 juli, 2009 vid 18:45

    Vackert, ser fram emot bilderna!

  • fj69

    Medlem
    31 juli, 2009 vid 18:54

    Tack, ja jag tycker i o f s att du skall se fram emot dem, du gör några gräddiga cutbacks själv….

    Fredrik

  • xhib

    Medlem
    31 juli, 2009 vid 19:38

    Här är lite bilder från Vilshärad på torsdagskvällen.

  • ola_p

    Medlem
    31 juli, 2009 vid 19:40

    Gött! Jag tyckte stundtals seglingen gick fint idag, kul att kunna jämföra med hur det ser ut efteråt… Det är inte alltid det hänger ihop konstigt nog.

  • xhib

    Medlem
    31 juli, 2009 vid 19:42

    Och här är några till från Vilshärad.

  • fj69

    Medlem
    31 juli, 2009 vid 21:59

    Vilshärad så najs ut, trevligt!

    Fredrik

    (fattar inte varför bilderna ser så utfrätta ut på SZ, när de ser så sjukt snygga ut på min mac och KV)

  • doc

    Medlem
    31 juli, 2009 vid 22:35

    Testa att spara dem med gammakorrektion.
    Standard gamma för Mac är 1.8 och för Windows är det 2.2 av någon orsak.

    100 spänn för en bra bild låter rimligt. I mitt fall faller det på att jag surfat som skit hela sista året. Fast på slutet av torsdagen fick jag nästan till det igen i Lejet. Tryck på framfoten och juksa som fan med seglet. Tänk att det ska krävas att man får en brännmanet i ansiktet för att bli tillräckligt arg för att satsa lite…

  • crash151

    Medlem
    31 juli, 2009 vid 22:43

    Alltid roligt att kolla bilder, snyggt.
    Tackar…

  • blabussen

    Medlem
    1 augusti, 2009 vid 07:56

    det var två riktigt roliga dagar.. jag såg några grejer som antagligen inte fastnade på några bilder. En kille i apelviken som drog en delayed loop på 5-7meter, loop på vägen ner! Och en kille i läjet som hoppa så jvla högt att jag först trodde det var en kite surfare, sjukt.

  • fj69

    Medlem
    1 augusti, 2009 vid 08:26

    Ja ibland missar man godbitarna….onekligen…nu ligger torsdagsbilderna uppe på http://www.kulingvarning.nu/, enjoy!

    //Fredrik

  • ola_p

    Medlem
    1 augusti, 2009 vid 09:03
    FJ69;563047 wrote:
    (fattar inte varför bilderna ser så utfrätta ut på SZ, när de ser så sjukt snygga ut på min mac och KV)

    Ser inte ett dugg utfrätt ut för mig (mac, safari). Om något snarare åt andra hållet, lite grått ut…

  • fj69

    Medlem
    1 augusti, 2009 vid 09:41

    Ja just det! var precis det jag mena….grått och lite daskigt. Får kanske skruva lite till.

    F

  • danneman

    Medlem
    1 augusti, 2009 vid 11:05

    gött med pics jag offrar hela dan till att lägga på efekter i adobe after effects och komprimering! på film från torsdag i vilsehärad och lejet och åsa igår!

  • dr-masse

    Medlem
    1 augusti, 2009 vid 11:44

    Fina bilder, Vilshärad såg väldans bra ut! Skulle gärna vilja segla där någon gång, står kvar på listan. Och det syns att det är Simmers “hemmaplan” i Sverige, måste jag säga…

  • fj69

    Medlem
    1 augusti, 2009 vid 12:40

    Nu ligger alla bilder på kulingvarning//Fredrik

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lejet och Åsa mm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.