Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lektioner och hjälp (på näset)

• Lektioner och hjälp (på näset)

Publicerad av tobias_neumann på 16 april, 2005 vid 13:03

Jag behöver en ordentlig spark i röven för att komma igång med kitesurfing på allvar. Jag tog en kurs för Huber förra våren och jag hade min kite upp några ggr under sommaren men det blev aldrig någon ordning. Jag vill gärna ta lektioner av någon som hänger mycket på näset. Jag har åkt lite och det som egentligen behövs är bara ett par extra ögon och någon som då och då ger tips. Jag vill inte förstöra någon annans kitedag genom att tvinga dem stå i knädjuptvatten och nöta, det handlar mer om någon som då och då kan hjälpa till. Jag vill själfallet betala (jag är väl medveten om att det finns många som gärna hjälper till och är schysta men betalar jag så känner vederbörande sig mer manad och jag tvingar mig själv att tända till).

Jag hoppas och tror att jag kommer tycka om kitesurfing. Just nu är det bara wakeskating som gäller för mig men det kräver plattvatten så på de blåsiga dagarna sitter man bara och surar…

Kontakta mig direkt på tobpub@neuprod.com

mvh

Tobias

pjoter svarade 20 år sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • kaiser

Medlem
    16 april, 2005 vid 18:30

Hmm…Huber o company. Jaja då förstår jag att du har problem wink.gif
    Jag hjälper dig gärna dock vill jag inte ha pengar om du nu redan kan pumpa draken o allt d där. Ska t las Pippas imorrn sön så om du har lust kan jag ge dig litta tips o hjälpa dig ute i vattnet.

• backe

Medlem
    16 april, 2005 vid 22:01

Svar till:

Hmm…Huber o company. Jaja då förstår jag att du har problem wink.gif
    Jag hjälper dig gärna dock vill jag inte ha pengar om du nu redan kan pumpa draken o allt d där. Ska t las Pippas imorrn sön så om du har lust kan jag ge dig litta tips o hjälpa dig ute i vattnet.

[/ QUOTE ]

Word n respect…

• pjoter

Medlem
    17 april, 2005 vid 00:02

kommer va en del folk på tippen imorrn så du kan bara kika dit så finns de garanterat folk som kan hjälpa.

• tobias_neumann

Medlem
    17 april, 2005 vid 07:14

Tack. Väl mött på tippen !

• fritz

Medlem
    17 april, 2005 vid 08:30

Hej

jag är nyinflyttat i stan och hittar inte riktigt så bra runt omkring…. undrar därför vart Tippen ligger och hur man hittar dit… har förstått att det ligger nermot skanör, men skulle behöva en lite närmare beskrivning…

// Fritz

• gogga

Medlem
    17 april, 2005 vid 08:47

kör ner mot skanör, i rondellen i skanör(INTE höllviken!) tar du höger, kör rakt fram tills vägen svänger 90 grader vänster, där svänger du HÖGER! följ vägen(övergår till grusväg) tills du är framme

• pjoter

Medlem
    17 april, 2005 vid 09:11

jag kan hjälpa dig idag om du vill. om de inte blåser för mkt. kan tyvärr inte köra själv så nåt vettigt kan jag ju göra.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lektioner och hjälp (på näset)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.