Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › letar efter Elektrisk pump?
-
Har inhandlat en kite pump från Danmark.
Mums men dyr, men det är ju bara svenska pesetas.
jättebra enligt min erfarenhet.
Jag tror att dom kommer att finnas i Sverige om det finns intresse.ca 1700:-svk
Men då är det den största modellen.
Marcel på http://www.surfer.se Code:
-
Kjellorix
Gäst4 maj, 2005 vid 20:59Inlägg raderat av Kjellorix
-
Kjellorix
Gäst4 maj, 2005 vid 21:29Inlägg raderat av Kjellorix
-
Svar till:
Naish funkar hur bra som helst
[/ QUOTE ]
patrik har du testat den??
-
Kjellorix
Gäst4 maj, 2005 vid 22:17Inlägg raderat av Kjellorix
-
förstår ändå inte vad pengarna e bra till? 1700?????? eller va de nu va. e iofs småberusad men tror att vilken idiot som helst kan bygga ihop en av en vanlig 12v kompressor å ett mc batteri?? e ju inget tekniskt underverk precis!
-
Ja men jag har ingen själv ännu men skall skaffa så fort jag har pengar över.
Huber har en så hör med honom vad han tycker han har ju kört den betydligt mer än jag.
Skall räcka till cirka 10-15 kites Laddningen tar 1-2 timmar du ställer in i förväg hur mycket din kite skall pumpas upp till.
Kolla denna video för att se den in Action!
http://kitesurferen.sommernet.dk/lars47_jana/pump_th.wmv
Ps jag kan fixa bra rabbat på några stycken om någon är intreserad. -
Finns dom som vill spara pengar och göra allt själv sen finns det dom som tycker det är ok att få en bra fungerande produkt utan strul. Så då kan ju alla bli glada!
-
Finnessen är ju att den inte behöver 12v man vill ju inte behöva använda bilen för att pumpa kiten, på många ställen är det ju en bit från bilen till riggningsstället.
-
fan va sunkig den verkar tar ju skitlång tid. lika lång tid som bilteman typ.. hmm nä pumpa förhand e fan bäst om man inte har en riktigt kompressor. asså
-
det var just där som mc batteriet kom in i bilden. orkar inte kolla på nån film men känns inte som en med midre batterikapacitet klarar av att pumpa upp så många kites, å sen så lär den väl gå jäkligt sakta.
ludde, för att de e trist att pumpa å sen gör de inte så mkt om den tar rätt så lång tid. kan man bara lägga den å låta den pumpas så kan man byta om å lägga ut bom å grejer under tiden.
-
pumpa for hand for fan.. hur ska ni palla kite en hel dag om ni inte ens klarar pumpa upp er kite.. eller kop en foil sa slipper ni problemet!
Logga in för att svara.