Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing leva och bo på Gran Canaria

• leva och bo på Gran Canaria

Publicerad av anonym-anvandare på 2 april, 2002 vid 23:04

Hej!
    Det börjar rycka i surftån nu och framför allt har en obotlig lust att tillbringa en månad eller så, på en strand i ett fjärran land där det alltid finns vind och sol infunnit sig. Så jag funderar på att dra till Gran Canaria och surfa. Var bor man så billigt som möjligt där (tält och baksätet på en minibil uteslutet)?. Och eftersom att jag inte är så säker i vågorna ännu så undrar jag jag om det finns bra spots med kanske lite babyvågor att värma upp i?.. och om man åker i slutet av sommaren är det då vindsäkert eller kan man räkna med bleke i en månad??

oscar svarade 23 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2002 vid 06:28

Det finns ett vandrarhem i Pozo-izquierdo 500m från stranden. Har tyvärr inte adressen dit, ring resebyrån.

• oscar

Medlem
    3 april, 2002 vid 07:17

Maila Jonas på http://www.cutre.com

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA