Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Leverantörshörna?!

• Leverantörshörna?!

Publicerad av oaxen på 2 januari, 2007 vid 12:09

Hej!

Emellanåt dyker det upp rena konumentfrågor av typen: Passar den till det här?

En del leverantörer har ju egna idéella(?) forum-representanter, t ex Ola H/OnWater/StarBoard.
    Vore det inte bra att ha en leverantörsrepresentant som kunde svara på konsumentfrågor från t ex SP/Skidsport, Surfbutiken, SurfCompaniet… etc under en egen rubrik?
    Självklart skulle en enkel regel vara att man inte fick använda denna kanal som annat än svarsforum.

Bara en tanke

oaxen svarade 18 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • ola-h

Medlem
    2 januari, 2007 vid 12:16

Iofs en intressant ide men det går väl lika bra att använda forumen på tillverkarnas sidor där man oftast kan få ett större utbud av råd (både av proffs och amatörer). Dessutom är det enligt min erfarenhet rätt få frågor som handlar om bara ett märke. Det mesta brukar handla om olika jämförelser. Jag tycker nog att totalt sett är det intressantare att behålla dessa frågor i huvudforumet, fast det vore trevligt med sällskap av flera ”experter” på olika märken (fast de flesta är väl representerade på ett eller annat sätt via sponsrade eller halvsponsrade seglare redan, tror jag).

• getwet

Medlem
    3 januari, 2007 vid 12:01

Åh andra sidan så är detta forum det mest populära och också det forum där flest nybörjare kikar in. Och söker man info så kanske det inte alltid är det lättaste att söka runt på massor av forum.
    Jag tycker iden är galant, under förutsättning att den sköts på rätt sätt av återförsäljarna.

• oaxen

Medlem
    3 januari, 2007 vid 12:34

Nja min tanke var nog att de skulle ha en egen rubbe här där de kunde ge fakta-svar.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Leverantörshörna?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.