Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing LF 2010 finns nu hos nocomply

• jagkallaspiotrellerpete

Medlem
    9 mars, 2010 vid 22:33

någon av lf grabbarna..

vilka stroppar är ”de bästa”?.. har en kompis som ska införskaffa sig en 134 influence.

EDIT:
    Verkar iofs inte vara några större valmöjligheter.. plus att 200 kr mellan de två olika paren som finns..

• jode

Medlem
    10 mars, 2010 vid 05:52

beställde nyss ett Comp strap kit! kommer bli najs!

• aka_kalle

Medlem
    10 mars, 2010 vid 07:52
    JagkallasPiotrellerPete;601093 wrote:
    någon av lf grabbarna..

vilka stroppar är ”de bästa”?.. har en kompis som ska införskaffa sig en 134 influence.

EDIT:
    Verkar iofs inte vara några större valmöjligheter.. plus att 200 kr mellan de två olika paren som finns..

Gratulera honom till brädan, helt underbar!

• mjersen

Medlem
    10 mars, 2010 vid 08:15

comp strapes utan tvekan!

• jagkallaspiotrellerpete

Medlem
    10 mars, 2010 vid 14:18
    AKA_KALLE;601109 wrote:
    Gratulera honom till brädan, helt underbar!

ska jag göra.

tänkte, hade varit gött o se hur grom strap kit levererar.. det är väl inte übermånga som har skostorlek över 43-44..

tack för svar f.ö.

• hbgkitare

Medlem
    10 mars, 2010 vid 15:03

Jag har haft mina Comp strap i 2 år nu och de är hur grymma som helst. Sitter som handsken och man behöver inte använda någon heelstrap!

• johanw

Medlem
    10 mars, 2010 vid 15:55

comp strapsen e överlägsna.. kommer aldrig kunna köra något annat!

• sourra

Medlem
    10 mars, 2010 vid 18:12

…om man inte testar boots då =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA