Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lidl är billigt!!!
-
Lidl är billigt!!!
Publicerad av kaiser på 14 juli, 2004 vid 16:43Ni som hörde smällen i habo idag vet vad jag skulle på lidl efter…
Efter lite modifiering av svetstrådarna funkade den perfekt.walle svarade 20 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
O billiga pumpar har dom oxå (men d står int cabrinha po dom)
59 rixdaler
Samma pump (ser lika dan ut vaffal) kostar 299 i paradiset -
jadå den funkade bra.
den består av två trådar längs en ca 20 cm lång tapebit:
en som ligger under tapebiten: svetsar
en som ligger över tapebiten: bränner av plastpåsen som man förseglar
vi moddade den så båda ligger under tapebiten o därmed förseglar båda trådarna kitens blåsa
Sen om man e jägarmästare som en annan så är den ju perfekt då den även har en vakumpump. -
Om d e detta alla babblat om här i evigheter fattar jag int vad problemet e. Sprängde blåsan o några timmar senare var en svets inhadlad o kiten fit for fight igen.
150 lappar e ju fan inte en dags bensinpengar ens!
(för er som tvekar lovade killen i kassan 3års garanti mot uppvisande av kvitto) -
D var en mörk kille me buskiga ögonbryn o långt ovårdat hår…men jag lovar att han ska få låna den om han lyckas spränga nånon av sina blåsor…fast han kanske tar en ny drake istället.
-
Tror killen som tipsade mig ville att jag skulle bränna sönder hela blåsan så ha fick sälja en EH drake…men chi fick han
-
Svar till:
glöm inte vem du fick tipsen av…
[/ QUOTE ]
och vem var det som tipsade om att dom sålde dom på Lidl då?…det tar jag inget för
Logga in för att svara.