Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing liftning sthlm till båstad för vidrig man

• friendlyfly08

Medlem
    27 juni, 2007 vid 17:47

Hittar du lift ner skall jag tillbaka till sthlm från båstad 1a el 2a juli.
    Slå en signal 0736-388483

Har du körkort är det ju bra 🙂

• skejtar_henke

Medlem
    27 juni, 2007 vid 19:51

shit ska du dit.. Klart du ska dit.. Passa er alla unga flickor. Här kommer den vidrige…

🙂

• fredde

Medlem
    27 juni, 2007 vid 21:48

Pontus kan vi inte dra till löcken å köra en favorit i repris i sommar.. eller vi kanske ska ta det i Båstad…

• skejtar_henke

Medlem
    27 juni, 2007 vid 22:38

jag vill vara med

• pontan

Medlem
    2 juli, 2007 vid 20:41

jag vlev för vidrig o kune inte ta mig ner.. tog tag i en fager kvinna iställett på hemma plan de vlev vidrigt också…. men tack alla som suportat mig i mina tanke val.. hoppas de va vidrigt i båstad. Framförallt är det sjukt viktigt att besöka danmark i slutet av juli eller försa veckan i augusti jag föreslår att vi styr upp en konvoj med vidrig last spreeed the wooord javveeeaast!

• skejtar_henke

Medlem
    3 juli, 2007 vid 14:15

mmmm jag vill med…. en roadtripp igen vore najs

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA