Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lillskärsudden Tisdag FM
-
Lillskärsudden Tisdag FM
Publicerad av chrilleg66 på 19 oktober, 2008 vid 16:24Drar ut på tisdag fm om prognoserna håller och regnet håller sig borta. Vore kul med sällskap.
Hela veckan verkar bra men som vanligt ska man ut på vägarna när det äntligen kommer lite sydvindar:frown:
langens_kite svarade 16 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
kanske kommer tidigt tidigt på tisdag morgon. Hur som hellst ska vi kitea imorn eftermiddag. Jobbat in lite idag så far efter 12 tänkte ja.
-
Jag tänkte filma lite i soluppgången i morgon, förutsatt att någon orkar åka dit 07.30 och att det blåser? så kamma till er och ta finaste kiten:grin: !!
-
vafan e de ingen som ska med ut å avnjuta de 10,2m/s som de blåser enligt gubben på piren?? Inge kul å köra solo !
-
mikhogl;509656 wrote:Jag tänkte filma lite i soluppgången i morgon, förutsatt att någon orkar åka dit 07.30 och att det blåser? så kamma till er och ta finaste kiten:grin: !!
07:30… då är man nog trött men borde vara där runt 9-9:30..
Om inte regnet öser ner.. Nya prylar i luften blir det -
@Chrilleg66 509920 wrote:
07:30… då är man nog trött men borde vara där runt 9-9:30..
Om inte regnet öser ner.. Nya prylar i luften blir detSkulle vilja men har lovat att gjuta 160 m2 grund imorgon.
Fredag ser bra ut och då är jag ledig.
Logga in för att svara.