Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing lina. . pics från igår??..

• brickan

Medlem
    15 november, 2005 vid 17:35

Hon har nyss flyttat kanske därför det dröjer?

• luuddee

Medlem
    15 november, 2005 vid 17:38

aha okej

• lina

Medlem
    16 november, 2005 vid 18:53

imorgon, ludd, imorgon.
    its a promizzz
    hade trådlöst internet i lägenheten ett par dagar tills ett par störda grannar kom på att de kunde låsa sina nät.
    svenskt.

• luuddee

Medlem
    16 november, 2005 vid 21:09

haha jävla idioter .. mitt e öppet du kan sitta här utanför o surfa.. mina grananrs e också öppet.. så det använder ja för å ladda enr ltei större sager,. fast kan bara var i ett visst rum i huset då..

• fifi

Medlem
    16 november, 2005 vid 21:19

gött lina, ser fram emot det!

• gogga

Medlem
    16 november, 2005 vid 21:21

Svar till:

gött lina, ser fram emot det!

[/ QUOTE ]
    Frågan är: gör du verkligen det?
    Du kanske bara tror att du ser fram emot det, när du egentligen inte ser fram emot det?

• fifi

Medlem
    16 november, 2005 vid 21:24

du e tön….men är du egentligen ångerfull?

• gogga

Medlem
    16 november, 2005 vid 21:27

ångerfull och ångerfull, vad menar du med ångerfull?

• fifi

Medlem
    16 november, 2005 vid 21:31

ja, ångrar du dig?

• gogga

Medlem
    16 november, 2005 vid 21:33

jaja… klart jag ångrar mig

• luuddee

Medlem
    16 november, 2005 vid 21:35

ja tror han ångrar ..

• fifi

Medlem
    16 november, 2005 vid 21:38

klart han ångrar….tänk dig själv vilken dramatisk flytt från det undersköna näset o dess fågelskådare han tvingats göra av staten o den tuffa studentmarknaden till Lund! närmsta vattenporlet han får höra kommer från stadsparken o näckenbäcken där!!!! stackare…till och med jag är ångerfull för goggas skull…

• luuddee

Medlem
    16 november, 2005 vid 21:39

ja o så tillbringar han en dag i habo o vrider knäet urled.. han ångrar helt klart. . oc ja ångrar att han ångrar ch du ångrar lite att han ångrar ja alla ångrar-

• gogga

Medlem
    16 november, 2005 vid 21:40

tack så mycket det värmer verkligen när jag sitter här i soffan och häller chips över mig samtidigt som jag tittar på inspelade avsnitt av Ricky lake.

• gogga

Medlem
    16 november, 2005 vid 21:42

Svar till:

ja o så tillbringar han en dag i habo o vrider knäet urled.. han ångrar helt klart. . oc ja ångrar att han ångrar ch du ångrar lite att han ångrar ja alla ångrar-

[/ QUOTE ]
    om du ångrar betyder det då att du också är ångerfull eller det är bara jag och fia som är ångerfulla?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA