• Publicerad av anonym-anvandare på 15 januari, 2003 vid 16:49

Tja jag hade tänkt mig att köpa nya linor och har sätt att lägden på dom har stor betydelse så jag har några frågor finns det 2 delade linor tex 20+10 så man kan köra med 20 linorna när det blåser mycket och lägga på 10 meter till när vinden avtar på så sätt borde ju draken få ett störe vindrigister confused.gif
    finns det någon i landet som säljer linor och vad kostar det confused.gif

anonym-anvandare svarade 22 år, 11 månader sedan 1 Medlem · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2003 vid 17:50

KiteLinor från www. surfersparadise.nu
    4 set 15 meter 699:-
    4 set 20 meter 799:-
    4 set 25 meter 1049:-
    2 set 15 meter 399:-
    2 set 20 meter 499:-
    2 set 25 meter 599:-

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2003 vid 22:50

tjena, jag sibbade lite i höstas… testade med lite olika linlängder genom att ta mina 30orginalmeter och vek på mitten (ok, visst, blev 8 linor till kiten) detta fungerade bra som F-N! testade dessutom att vika dessa en gång till (yeah! 16 linor, fett! ser starkt ut kan jag intyga!) men funkade även detta, även om 7,5m linor inte ger nån vidare ”lång” powerzone… nästan som att hålla i kiten med nävarna! kingigt om man är överriggad & inte har så mycket krisch att man vill investera i helt nya linor!

/wretan

• anonym-anvandare

Medlem
    16 januari, 2003 vid 15:53

finns det olika kvalite på linorna eller olika märken confused.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA