Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › liquid force luxury pads/straps kit!
-
liquid force luxury pads/straps kit!
Publicerad av ninoh på 15 oktober, 2007 vid 21:03vilka säljer dom i sverige? är dom sköna.. har kollat runt på nätet o dom flesta värkar gilla dom. gillar inte mina vanliga straps (fanatic) då man helatiden har känslan att man inte riktig sitter stadigt, jobbigt vid hopp, choppigt vatten osv.. vill sitta stadigt på brädan men ändå kunna lossa om det skulle behövas.
mvh
johnk svarade 15 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
kontakta matthias på http://www.liquidforcekites.se så fixar han ett par till dig! Kan varmt rekomendera luxury padsen, tror nog att alla som kör dom är fett nöjda!
-
@ninoh 422448 wrote:
vilka säljer dom i sverige? är dom sköna.. har kollat runt på nätet o dom flesta värkar gilla dom. gillar inte mina vanliga straps (fanatic) då man helatiden har känslan att man inte riktig sitter stadigt, jobbigt vid hopp, choppigt vatten osv.. vill sitta stadigt på brädan men ändå kunna lossa om det skulle behövas.
mvh
Straps + cykelslang så e det problemet löst. 🙂
-
Luxury straps + cykelslang så blir det ännu fetare 🙂 Hälstrapen man får med går i regel sönder efter ett tag tyvärr.
-
@ninoh 422448 wrote:
vilka säljer dom i sverige? är dom sköna.. har kollat runt på nätet o dom flesta värkar gilla dom. gillar inte mina vanliga straps (fanatic) då man helatiden har känslan att man inte riktig sitter stadigt, jobbigt vid hopp, choppigt vatten osv.. vill sitta stadigt på brädan men ändå kunna lossa om det skulle behövas.
mvh
Jag har dem hemma för leverans, maila eller ring så löser vi det. Du kan även få testa en bräda med LF Luxury bindings på.
Mvh
Robert -
@Yann 422461 wrote:
Luxury straps + cykelslang så blir det ännu fetare 🙂 Hälstrapen man får med går i regel sönder efter ett tag tyvärr.
för mig var ett tag ca 30minuter på vattnet. 😐
-
Vill bara att alla ska veta att:
#1 På http://www.liquidforcekites.se finns all info om hur ni beställer LFs produkter eller om ni bara har frågor.
#2 Garantin på samtliga LF strap kits täcker i princip alla fel inom ett år. Hör av er till dom som sålde grejorna till er så löser dom det!
#3 I mitten på november kommer LFs Comp Strap Kit finnas på lager. Det är ett strap kit med snörning, du sitter med andra ord som gjutet tillsammans med padsen och heel strapsen. De är dessutom svarta som natten, SJUKT feta! 08 Luxury Strap Kit kommer då också! Lite vitare än 07, lite pimpigare… -
rekomendara oxå luxury kitet!! o dom nya med snörningar ser riktigt gryma ut!! kolla med mjersen.. han testar dom nu.. o se vad han tycker
-
dom kommer va skit gryma.. men luxury srapsen e skit najs oxå om man inte vill sitta som i bindningar 😀
-
gammal trad… men hur fasiken monterar man heel strapen? skruven som kom med mina comp pads verkar pa tok for kort for att heel strapen ska fa plats emellan. fick den knappt att racka utan heel strap.
Logga in för att svara.