Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Liquid Force pads

• Liquid Force pads

Publicerad av matthias på 8 november, 2007 vid 14:48

Liquid Force vill be alla de som haft problem med sina pads om ursäkt för bristande kvalitet. De har tyvärr visat sig vara extra känsliga kring våra breddgrader med kallare vatten.

Om 3-4 veckor kommer 2008 års version till Sverige med en helt ny bottenplatta som ska tåla extremt mycket.

På alla LFs strap kits är det ett års full garanti, med andra ord, har eran pad/-s gått sönder byter vi kostnadsfritt ut dessa mot den nya versionen.

Skicka en bild på skadan tillsammans med namn, telefonnummer och adress till mailen här nedanför så skickar jag den nya versionen så fort jag kan.

Ha de!

davids svarade 17 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • psychonauten

Medlem
    8 november, 2007 vid 17:02

Jag antar att garantin inte gäller silikonstrapsen till hälen, för dom höll inte mer än 30 minuter på min bräda 😐

För övrigt är padsen kanon.

• ninoh

Medlem
    8 november, 2007 vid 23:46

aloha.. fett bra! sjukt sköna pads men synd på kvaliten, men låter ju sjukt bra att dom fixat nu.. thumbs up!

• skotten

Medlem
    9 november, 2007 vid 01:07

yeah awesome customer service Matty, keep up the good work mate. Hopefully if there is enough of us behaving like this, then the sh1tty suppliers will go out of business and wont be able to rip off all the noobies coming into to the sport.

• johanw

Medlem
    9 november, 2007 vid 17:25

de efan bra service de!!

• ninoh

Medlem
    22 januari, 2008 vid 21:22

eyy vafan.. give me some new pads eller? e dom på g? 🙂

• davids

Medlem
    23 januari, 2008 vid 02:08

Låter som bra service. Till skillnad från Flexifoil här nere då. 2 session efter jag köpt min nya Atom var centre linen i princip helt söndersliten. Lämna in det till shoppen där jag köpt det, de tog bilder och sa de skulle höra med Flexifoil. Fick aldrig något svar.

Min polare Sci gjorde samma och 2 månader senare lossnade (!) änd-biten på bommen, den som styrlinan sitter fast I. Lämna in det till (samma) shop, som givetvis bör gå på garanti. Istället fick han köpa en ny bom för 450 dollar och de sa de skulle snacka med Flexifoil om det. Fortfarande inget svar 3 veckor senare..

Blir inte fler Flexifoil kites för mig i framtiden vilket är synd för jag gillar deras kites (kanske inte så mycket deras bommar eller leashs, jävla skit) men när något pajar vill man gärna känna sig trygg att de tar hand om en..

Hur som:) Good on ya Matthias!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA