Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lite bilder från LA igår.
-
Neven;558873 wrote:JohanW, Sourra och Sanna har en del grymma kort vet jag. Var det nån som filmade?! Jag såg faktiskt inte.
Lite ihopslängt klipp-klipp från lördagen.
PS. Bilden är 3800 x 1000 så den gör sig bäst nedladdad.
-
Fan verkar ju ha varit riktigt salt! Kul då att man låg hemma och spydde hela dagen efter nåt skit på lördagskvällen..
-
Jode;558933 wrote:grym bild sourra!
Danke. Jag blev inte helt nöjd med den men det går inte att missa hur fett han kör.
-
Davids;558937 wrote:Fan verkar ju ha varit riktigt salt! Kul då att man låg hemma och spydde hela dagen efter nåt skit på lördagskvällen..
Detta var på lördagen..
Riktigt snygga bilder allihopa! Gott satsat alla som körde och tack som f*n till er som arrangerade denna grymma tävling!!!!
-
sourra;558926 wrote:Lite ihopslängt klipp-klipp från lördagen.
PS. Bilden är 3800 x 1000 så den gör sig bäst nedladdad.
Grym sekvens!
-
najsbajs. jäklar vad avis man blir! Har ni kvar skrotet i vattnet? jag kommr snaaarrt!!!
-
hengo;559050 wrote:najsbajs. jäklar vad avis man blir! Har ni kvar skrotet i vattnet? jag kommr snaaarrt!!!
bara o bära ut.. står på land
-
Och vi höjde den så man inte slår sig så jävligt när man fular. Drar du neråt 20:e Hengo?
-
Jao pepe, jag drar nog den 20e plus 2-3 dagar kanske. beroende på jobb. jag ska uggla med släktingar i skåne några dagar, men kommer försöka åka över till cablen ändå/kitea! jag plockar gärna upp dig i GBG om du vill åka med 🙂
-
mjersen;559063 wrote:bara o bära ut.. står på land
De e nice…
Är de ni som bor i hugos lägenhet?
kommer vara stationerad hos farmor på stora södergatan om drygt en vecka, har bil å så vill ni splitta soppapengar till cabeln så hojta!
Logga in för att svara.