Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite bilder från Nilssons favoritställe

• nilsson

Medlem
    27 augusti, 2007 vid 18:25

Kan inte bli bättre! Blir dock inget kajtande före 08 för min del! Men kommer gärna ner och är kite caddy!Mvh Bengt.N

• eagletech19

Medlem
    27 augusti, 2007 vid 20:14

Vad nu då, jag trodde du skämtade när du sa att du skulle börja nästa år :santa:

Lite tappade brädor och försenade kites kan ju fixas ,men inte alla GOA dagar i höst:laugh:

Hoppas du ändrar dig
    Roger

• larssa

Medlem
    27 augusti, 2007 vid 21:02

Jag såg er hemifrån stranden och fick en tår i ögat, men den som väntar på nåt gott..

• eagletech19

Medlem
    27 augusti, 2007 vid 21:08

@Larssa 409292 wrote:

Jag såg er hemifrån stranden och fick en tår i ögat, men den som väntar på nåt gott..

Får ibland vänta helt i onödan:wink:

Ta en annan kite istället som finns i verkligheten.
    Anders har väll andra kites som du kan ta innan året är slut.
    Man kan inte sälja sina kites innan man har nya i handen:grin:

Brädan är nu öppnad i aktern
    //R

• nilsson

Medlem
    27 augusti, 2007 vid 21:30

@eagletech19 409261 wrote:

Vad nu då, jag trodde du skämtade när du sa att du skulle börja nästa år :santa:

Lite tappade brädor och försenade kites kan ju fixas ,men inte alla GOA dagar i höst:laugh:

Hoppas du ändrar dig
    Roger

tror inte det, men är gärna kite caddy som sagt var!

• larssa

Medlem
    28 augusti, 2007 vid 09:37

@eagletech19 409296 wrote:

Får ibland vänta helt i onödan:wink:

Ta en annan kite istället som finns i verkligheten.
    Anders har väll andra kites som du kan ta innan året är slut.
    Man kan inte sälja sina kites innan man har nya i handen:grin:

Brädan är nu öppnad i aktern
    //R

Jo jag vet, men hoppas på leverans snart. Tackar för hjälpen med brädan. Kommer efter jobb i morgon då.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA