Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Lite bilder från Safaga

• speedjanne

Medlem
    27 april, 2007 vid 12:34

Ser grymt bra ut.Hur tog du dig dit,resebyrå?

Mvh Speedjanne

• imported_mickeo

Medlem
    27 april, 2007 vid 12:41

Tjena.
    Flyg med Apollo och bokade hotell på Nätet InterContinental Abu Soma resort suveränt hotell.
    Mvh
    MickeÖ

• jester

Medlem
    27 april, 2007 vid 12:52

Uj, det där såg ju väldigt trevligt ut! Bör vara hyfsat billigt o ta sig dit, eller?

• klint

Medlem
    27 april, 2007 vid 13:02

Vilken storlek iSonic + segel kör du på bilderna?

• tobhed

Medlem
    27 april, 2007 vid 13:04

Läste i någon tråd någonstans att det aldrig blåser där, men den personen som skrev det måste ha haft fet fel, eller?
    Sköna bilder, nu blev man ju inte alls sugen 🙂

• imported_mickeo

Medlem
    27 april, 2007 vid 13:10

Tjena Jester flyg dit brukar man få runt 3-4000:- boende är billigast på Shams safaga al in clusive där vi bodde i år på Intercontinental Abu Soma är det ganska dyrt.
    Mvh
    Micke

• imported_mickeo

Medlem
    27 april, 2007 vid 13:11

Jag seglar Isonic 111 och Mauisails TR3 7,6.
    Mvh
    MickeÖ

• imported_mickeo

Medlem
    27 april, 2007 vid 13:17

Tjena Tobias Jag har under dom senaste 3åren varit i Safaga 5gånger totalt
    8 veckor Jag har alldrig haft större än 7,6 med mig och sammanlagt tror jag det är 3 dagar som jag inte har seglat planings förhållanden och då har jag inte varit där under den blåsiga tiden Juni – Oktober kan varmt rekomendera Safaga tyvärr inget riktigt platt vatten i år men om man drar dit några stycken så skulle man kunna hyra en båt och då öppnar sig grymma möjligheter vid dom reven som ligger en bit ut.
    Mvh
    MickeÖ

• tobhed

Medlem
    27 april, 2007 vid 13:22

jag hänger på – kanske kunde ha ett Starboard-läger där nere 🙂

• imported_mickeo

Medlem
    27 april, 2007 vid 13:25

Absolut låter som en bra idée:-)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA