Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing lite bilder från sundsvall

• ame

Medlem
    27 september, 2006 vid 14:05

Ser att ni kör på Waroo, är själv sugen på att köpa en. Är ni nöjda med de?

• dsl

Medlem
    27 september, 2006 vid 15:29

Waroo drakarna är riktigt bra, jag säljer best i norrland och har aldrig tidigare fått så mycket positiv respons på någon drake man sålt tidigare, alla gillar sina waroo´s

Man trodde själv det var en del hype när bowarna började komma, men det visade sig ju att man hade rätt fel 🙂

/Danne

• telekiter

Medlem
    28 september, 2006 vid 09:49

Jag är faktiskt rätt nöjd med mina Waroos (I gänget häruppe är jag ju känd för att va lite av foil maniac, så det var med tungt hjärta 😉 jag var tvungen erkänna Waroo:ns fördelar jmf med Peter Lynn). Betydligt med pull för sin strl och svänger snabbare. En Waroo 14 har ungefär samma botten drag som en Peter Lynn Venom 19 men toppvinden är högre hos Waroo:n.

Kolla säljes avdelningen, min Waroo 14 är till salu då jag, ähummm….. blivit lite för tung.

/Urban.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing lite bilder från sundsvall

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.