Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite bilder på PL Vortex ;)

• bohm

Medlem
    7 februari, 2006 vid 09:48

Flexifoils drake verkar ju oxå ganska het… Jag tycker Petter Lögns drake ser ut som ett plagiat…

0014.jpg

• kasimir

Medlem
    7 februari, 2006 vid 09:51

Nu lugnar vi oss litta. Det är en foil, nu har vi en del av namnet klart, ok. Det är här flexi kommer in, ser du inte hur den flexar. Hade det inte varit meningen att den skulle göra så där så hade de ju inte tagit det namnet, fattar väl vem som helst.

• mrmille

Medlem
    7 februari, 2006 vid 10:28

Tja
    Jag kör hellre ett märke som till och med kan få grodor att flyga än ett som mestadels håller arslen flygande.

• brickan

Medlem
    7 februari, 2006 vid 12:08

Fan va bra då förstår jag varför du kör PL och för gudds skull sluta inte med det.
    Jag menar det finns ju dom som kör trike ett trevligt inslag på vägen fast ingen vill bli förknippad med dom.
    Dessutom är det oftast tyskar som kör och man behöver inte mc kort.

Här finner jag vissa likhet!

Enkelt och går inte att välta
    Inget Mc kort för att man är för fet eller jag menar feg.
    Tyskt påfund med alla dess läckra färger och eleganta design.

Men precis som foil folket så får trike åkarna lite avundsjuka kommentarer som du kan ju inte köra fort (du kan ju fan knappt ta höjd och hoppa gör du enklare utan åbäket som drar)
    Men dom tacklar problemet precis som foil åkarna nämligen ”JOHO det kan vi visst tita på sista bilden där finns bevis på att någon har byggt om en sporthoj till trike och den går jätte fort”
    Fast kitarna säger ”åååååååååååå det var så bra i dag med min V19 det blåste 2-12sm och det såååå bra”

Okej så du har byggt om en 80 tals BMW och kallar den för sporthoj till trike din dumme jävel inte ett rätt men visst kör du på den och tro att det är det bästa.
    Lite som foil tycker jag men det är bara min personliga uppfattning och ska det bli lika mycket liv som Muslimerna och Muhamed så tar jag tillbaka allt och skiter i vilket.

• mrmille

Medlem
    7 februari, 2006 vid 14:04

Jag tror nog du missuppfattat det lite bara, framför allt det där med att ta höjd etc. Kom gärna upp hit så tar vi en tävling om det på vattnet istället.
    Och nej, jag tänker inte komma ner till skåne av den anledningen. Är du modig nog att säga så här får du f-n komma hit och bevisa det också.

Åter till topic
    Produktionen av Vortex och vissa storlekar av Venom II är i full gång nu, och de första batcherna kommer att släppas inom kort!

Ta en kik på http://www.peterlynnkiteboarding.com/ts2006/ts2006.html och fundera ut ett koger som kan passa just dig.

• brickan

Medlem
    7 februari, 2006 vid 14:21

Hahaha såja tänk på blodtrycket gamle man.
    Jag bor inte i skåne men gillar att surfa där ibland.
    Bor nu i mitten av småland men flyttar strax till Grekland så du är hjärtligt välkommen ner!
    Som jag sa jag har inget emot faoil och man ska ju inte tro på allt som står på setffo se bara hur någon skrev om v19 🙂

• mrmille

Medlem
    7 februari, 2006 vid 15:30

Grekland
    Gah
    Fint
    Var?

• brickan

Medlem
    7 februari, 2006 vid 15:49

Lefkas!

Ska bli gött!

• flip

Medlem
    7 februari, 2006 vid 19:42

Fan va nice brickan… hur länge ska du vara dä?

• hugeo

Medlem
    7 februari, 2006 vid 23:57

fan mille gött att du fönedrar dig med fjoill. vad tror du orsaken är till att du fortfarande varken kan launcha eller ta höjd:

1. du kör foil
    2. du helt enkelt är kass
    3. du kör fjoill

• brickan

Medlem
    8 februari, 2006 vid 08:29
    Flip wrote:
    Fan va nice brickan… hur länge ska du vara dä?

Typ tills vidare tills får se vad som händer sen.
    Ska jobba med segel yachts i medelhavet och det är året runt så jag kommer nog att trivas.

• niklas82

Medlem
    8 februari, 2006 vid 16:06
    Brickan wrote:
    Fan va bra då förstår jag varför du kör PL och för gudds skull sluta inte med det.
    Jag menar det finns ju dom som kör trike ett trevligt inslag på vägen fast ingen vill bli förknippad med dom.
    Dessutom är det oftast tyskar som kör och man behöver inte mc kort.

Här finner jag vissa likhet!

Enkelt och går inte att välta
    Inget Mc kort för att man är för fet eller jag menar feg.
    Tyskt påfund med alla dess läckra färger och eleganta design.

Men precis som foil folket så får trike åkarna lite avundsjuka kommentarer som du kan ju inte köra fort (du kan ju fan knappt ta höjd och hoppa gör du enklare utan åbäket som drar)
    Men dom tacklar problemet precis som foil åkarna nämligen ”JOHO det kan vi visst tita på sista bilden där finns bevis på att någon har byggt om en sporthoj till trike och den går jätte fort”
    Fast kitarna säger ”åååååååååååå det var så bra i dag med min V19 det blåste 2-12sm och det såååå bra”

Okej så du har byggt om en 80 tals BMW och kallar den för sporthoj till trike din dumme jävel inte ett rätt men visst kör du på den och tro att det är det bästa.
    Lite som foil tycker jag men det är bara min personliga uppfattning och ska det bli lika mycket liv som Muslimerna och Muhamed så tar jag tillbaka allt och skiter i vilket.

DETTA är kvalitéts läsning på hög nivå…

• mrmille

Medlem
    8 februari, 2006 vid 16:17
    Niklas82 wrote:
    DETTA är kvalitéts läsning på hög nivå…

kom inte här och påstå att du faktiskt kan läsa
    ingen som tror dig ändå

• niklas82

Medlem
    10 februari, 2006 vid 17:12
    mrmille wrote:
    kom inte här och påstå att du faktiskt kan läsa
    ingen som tror dig ändå

nej det kan jag inte, det är som du tror… men har av nån underlig anledning lärt mig skriva ändå. jobbigt, för jag vet inte vad jag skriver………..

• walle

Medlem
    10 februari, 2006 vid 21:18
    Brickan wrote:
    Typ tills vidare tills får se vad som händer sen.
    Ska jobba med segel yachts i medelhavet och det är året runt så jag kommer nog att trivas.
    fasen bricksan…får ta och hälsa på dig tror jag!
Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite bilder på PL Vortex ;)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.