Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite info och test på Nova och Crossbow

• skejtar_henke

Medlem
    25 september, 2005 vid 22:21

Svårt att förklara vad jag menar faktiskt. Men jag får prova lite till en dag när det blåser lite till. Har inte bestämmt mig vad jag tycker om den. Jag körde ju så kort tid med den.

• annas

Medlem
    25 september, 2005 vid 22:33

inte duuu, dt var ludde som skrev jö

• eagletech

Medlem
    26 september, 2005 vid 05:37

Hej anna
    Du kommer att få höra en massa skit av en massa som provat en gång eller inte alls testat kiten,
    men det är inget att bry sig om det tar ca en vecka att vänja sig vid dom nya drakarna och bommarna.
    Vad gäller Crossbow bommen så är den super i kvaliten men dom som provat en gång tycker säkert att det känns annurlunda med hjulen på bommen,det känns som den är hal när man drar i bommen men sladdrig ”absolut inte”.
    Du kommer säkert gilla konceptet efter några dagar med den.
    Man vill inte köra med annat efter man vant sig vid bow drakarna.
    Jag säger inte att man hoppar högre med dessa (ännu)men man flyger mer med dom, men det får tiden utvisa hur högt man kan hoppa med dom,för waketrick och handelpass får andra avgöra som är bättre än mig på det området.Jag är lite styv för det wink.gif
    Ha en bra dag smile.gif
    Mvh Roger Ö

• luuddee

Medlem
    26 september, 2005 vid 07:05

hmm ja menade om man ställer den klockan 12 vill den itne gärna stanna där speciellt länge,, tyckte dock itne den va sladdrig elelr seg .. känndes bra att åka med den ananrs. va sjukt jobbigt det med bommen bara.. så ja vi får väl se. . deras kardborre system för att itne tappa allkraft va lite sådär med hehe det gick ju upp hela tiden.. men men går säkert o modda .

• dalen

Medlem
    26 september, 2005 vid 09:33

Fan ludde du är ju lita klen i armarna!!!! Vid helgen drabbning i Lagan är jag säker på att du är stark igen. Pappa Mårten skall nog hitta något som gör dig stark.
    Du har helt rätt Ludde. Har du kiten vid 12 så rör den sig mera än än vanlig kite. Vet att Cabrinhas nya Switch Blade
    är mera ”stella” så jag tror även Novan får en sådan syster.

• luuddee

Medlem
    26 september, 2005 vid 10:54

haha mm klen e jag.. ao yes ha får prova den däringa bowen i heljen och din pheta slider. . jepps jepps men vi ses till heljen.

• mrt

Medlem
    26 september, 2005 vid 13:50

Så här svarar Dre om switchblade i Kite Scoop forumet: dre what do you think of the switchblade?

are u seriously asking me? nigga… i get PAID to say they are both tha shit!!!
    switchblade is a lower aspect version. unfortunately u cant stab anyone.
    dre
    icon_twisted.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite info och test på Nova och Crossbow

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.