Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite ”udda” kitebilder från småland…

• walle

Medlem
    27 september, 2003 vid 20:47

en bild tagen några sekunder innan kiten satt i trädet, det gick ruskigt fort crazy.gif crazy.gif
    before.jpg

• patrikol

Medlem
    27 september, 2003 vid 20:47

Ja, fast jag slapp flyga smile.gif Men man får helt klart sig en liten tankeställare. Det går så jävla fort när det väl händer.

• otg

Medlem
    27 september, 2003 vid 21:20

grym kvalite på dom där f-one grejorna… tar fanemig nästan hand om sig själva..

• rambo_johnson

Medlem
    27 september, 2003 vid 21:51

gött amatörernas afton!

• anonym-anvandare

Medlem
    27 september, 2003 vid 22:26

F1 RULES!!!!!!!!!!
    OBS needs piloting…

• stebe

Medlem
    28 september, 2003 vid 01:34

Cooooolt…..
    godnaaaat

• walle

Medlem
    28 september, 2003 vid 18:48

Med risk för att bli tjatig lägger jag upp en bild till grin.gif
    Det är Jonas som reder ut lite trassel bland alla avverkade grenar… grin.gif grin.gif
    linor.jpg

• zoolander

Medlem
    29 september, 2003 vid 05:14

det är faktiskt ganska kul att kolla på så du kan ju lägga upp ännufler om du har?

• walle

Medlem
    29 september, 2003 vid 14:49

tror du ”Skogshuggar Jonas” tycker det…? grin.gif

• stebe

Medlem
    29 september, 2003 vid 14:52

Walle kanske själv skall ta och berätta vad han gjorde härom dagen synd att man inte hade en kamera wink.gif

• walle

Medlem
    29 september, 2003 vid 15:03

jag skrev ju om det tidigare att detta var den 3:e kiten i träd på två dagar… men jag måste nog säga att det Jonas gjorde var coolt, i efterhand… ett jävla brak blev det crazy.gif han har bäst meriter för vaktmästare jobbet grin.gif

• stebe

Medlem
    29 september, 2003 vid 15:05

Ingen vind i sikte för oss stackars östgötar… *suck*

• guran

Medlem
    29 september, 2003 vid 15:09

Hur många ska ni vara om den där platsen som vaktmästare???? Nästa gång vi åker ner tar vi med en stege grin.gif

• walle

Medlem
    30 september, 2003 vid 10:15

Det ser ut som om det kommer att blåsa till helgen, om vi ska åka i Hallmare får vi skramla i hop till en motorsåg så att vi slipper klättra grin.gif
    Eller så kommer vi fortsätta att roa övriga kiteSverige med udda bilder…

• stebe

Medlem
    30 september, 2003 vid 16:03

Blåsa till helgen.. Hallmare hmm låter intressant hinner jag få min nya drake så får jag nog ta och ställa in de nuvarande planerna för helgen

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA