Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Liten film från Brasilien

  • fnassel

    Medlem
    29 december, 2008 vid 17:45

    Härligt,
    Kör hårt tjejer!
    Ser ut som en dröm för en vinterblek surftörstande nordbo!

  • el_duderino

    Medlem
    29 december, 2008 vid 17:53

    Fan att ni inte blir bättre med all den träning ni måste få med alla månader/år utomlands!

  • snaffe

    Medlem
    29 december, 2008 vid 18:14

    Ser riktigt fint ut, önskar man hade råd att sticka utomlands även om jag inte kan surfa just nu. Hade varit skönt att komma bort från detta mörka ställe. Anna ser ut till att köra bra.

  • el_duderino

    Medlem
    29 december, 2008 vid 18:19

    @snaffe 523162 wrote:

    Ser riktigt fint ut, önskar man hade råd att sticka utomlands även om jag inte kan surfa just nu. Hade varit skönt att komma bort från detta mörka ställe. Anna ser ut till att köra bra.

    Sluta fjäska, du kommer inte få ligga ändå!

  • snaffe

    Medlem
    29 december, 2008 vid 18:37

    Vet inte? Du kanske är sugen? Och när får jag det där fina priset jag vann på att gissa manövern du hade på bild?

  • pure

    Medlem
    29 december, 2008 vid 18:42

    cool film.. och schyssta trick förståss .

    han ryssen/tysken/polacken i blåa badbyxor va najs, synd att han inte kunde bjuda på lite string när han ändå var med på film och allt.. 😉

  • callep

    Medlem
    29 december, 2008 vid 19:08

    @pure 523169 wrote:

    .

    han ryssen/tysken/polacken

    hahaha nicke lär ju ta det som en sjuhelvetes komplimang 🙂

  • surfslusken

    Medlem
    29 december, 2008 vid 19:32

    @El_Duderino 523163 wrote:

    Sluta fjäska, du kommer inte få ligga ändå!

    Om alla som skriver fjäskiga inlägg här på Konfen hoppas på att få ligga me den dom fjäskar för är de ju lite otäckt. Typ alla e sugna på alla!
    Verkar som att El_Duderino o jag e dom enda som inte e här för o ragga ligg!

  • pure

    Medlem
    29 december, 2008 vid 22:26

    @callep 523175 wrote:

    hahaha nicke lär ju ta det som en sjuhelvetes komplimang 🙂

    Snackar vi samma ryss? 00:44 in i filmen ..

  • lillhagen

    Medlem
    29 december, 2008 vid 23:01

    Trevlig film Anna! Har för mig att jag fick med mycket mer switch trick på dig när jag filma, eller skaka jag för mycket? 😀

  • el_duderino

    Medlem
    29 december, 2008 vid 23:04

    @Lillhagen 523204 wrote:

    Trevlig film Anna! Har för mig att jag fick med mycket mer switch trick på dig när jag filma, eller skaka jag för mycket? 😀

    Du kommer ju uppenbarligen heller inte att få ligga

  • hakman

    Medlem
    29 december, 2008 vid 23:22

    Allvarligt talat så hade jag nog väntat mig mer nytt. Filmen med Ölandsbrorsorna – som tydligen inte är brorsor – var fetare. Undrar fortfarande hur det går med den lilles Shakasss.

  • lillhagen

    Medlem
    30 december, 2008 vid 00:05
    El_Duderino;523205 wrote:
    Du kommer ju uppenbarligen heller inte att få ligga

    Helt rätt! Blev fan inget alls på en hel månad i Brasilien… Å inte fan blev man bättre på att surfa heller. Det är alltså helt överskattat att åka bort när man kan stanna hemma…

  • pure

    Medlem
    30 december, 2008 vid 09:33

    @surfslusken 523178 wrote:

    Om alla som skriver fjäskiga inlägg här på Konfen hoppas på att få ligga me den dom fjäskar för är de ju lite otäckt. Typ alla e sugna på alla!
    Verkar som att El_Duderino o jag e dom enda som inte e här för o ragga ligg!

    jag tror el_duderino har plockat fram ett gammalt trick: “bad boy” tekniken vilket är mycket effektivare om det är sex man är ute efter.

    http://www.articlealley.com/article_27778_35.html
    http://www.scenta.co.uk/health/mens_health/cit/1706277/why-do-antisocial-men-attract-women.htm

  • ian

    Medlem
    30 december, 2008 vid 10:36

    @Lillhagen 523212 wrote:

    Helt rätt! Blev fan inget alls på en hel månad i Brasilien… Å inte fan blev man bättre på att surfa heller. Det är alltså helt överskattat att åka bort när man kan stanna hemma…

    Om du inte fick ligga, vem var det då som Låg utslagen på bargatan?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Liten film från Brasilien

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.