Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing LONG LIVE HugeO

  • eagletech

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 00:03

    oki doki

  • patrikol

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 00:30

    Svar till:


    det finns lite problem här med folk som inte förstår ironi, men det är 4-5st som fattar…

    [/ QUOTE ]
    Tror inte det är något större problem. smile.gif
    Dom är betydligt fler skulle vilja säga att dom flesta faktiskt är ironiska, smile.gif men man ser lika lätt dom 4-5 som inte är ironiska utan verkligen är skitstövlar! mad.gif

  • pepa

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 04:25

    Svar till:


    jag gör inte mer reklam eller vad man nu skall kalla det än vad någon annan som har lite spons gör!

    [/ QUOTE ]

    Jo.

    Pep

  • pjoter

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 04:47

    du gör oändligt mkt mer reklam här än slingslut å cabrinhakillarna mm. humm, det e bara du å eh som pumpar ut lovord om dom egna kitesens enorma braighet. dom förklarar hur mkt bättre än naish eh e å du försvarar naish med allt du kan. oftast om saker som du faktiskt inte vet annat om än från killar som antingen testat kiten 2 ggr å skrivit en artikel eller av killar som får lön för att köra med grejerna. å framförallt sänker du förtroendet för dig nåt grymt när du försvarar saker som är självklara! enligt dig så tar det verkligen inte längre tid att rigga 5 linor än fyra, fast vilken tok som helst förstår att lite längre tid måste de ta! samma sak förra året då jag började, efter att ha läst bla dina inlägg så va de knappt att man vågade köpa en kite utan UDS bom. hur många kör med det nu?

    nej det finns en anledning till att det är just dig och naish folk retar!! samma med foil (å nej melker de heter inte folie, folie e sånt din kära flickvän lindar runt dina prickigkorvmackor innan hon vinkar av dig till stranden). cortex m.fl. svarar på varenda gång nån skitsnackar om foil vilket gör det extra kul.
    hade nån på slingslut reagerat likadant så hade det vart dom som blev utmobbade.

    sen att ironin som använd här ofta är av den sort som blev uttjatad av killinggänget i slutet på 90talet är en annan sak. den verkar ju fortfarande roa rätt många.

  • melker

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 05:59

    WORD

  • sidpiraya

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 07:06

    Dubbel WORD

  • nilsson

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 07:14

    Roger lyssna av din mobil, jag åker till JP snart! hoppas att du och Hugo kommer! Är där vid 10.30//Mvh Bengt N

  • hugeo

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 07:34

    Svar till:


    Roger lyssna av din mobil, jag åker till JP snart! hoppas att du och Hugo kommer! Är där vid 10.30//Mvh Bengt N

    [/ QUOTE ]

    enligt frugan är JAG tvungen att infinna mig i habo ljung kl 11! JP på SV-V är ju fint

  • patrikol

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 07:40

    Ja det är det som är skillnade.
    Jag försvarar Naish eller Foils vad det nu är som är inne att snacka skit om för att jag är moderator.

    Det är en oerhörd skillnad mot att göra reklam som du säger!

    Med tanke på att jag har svårt för att låta bli att svara på direkta felaktigheter så är det på gränsen till tvärtom.

    Ja det tar något mindre tid eftersom att du inte behöver gå tillbaka till bomen för att hämta dom främre linorna!

    Anmärkningsvärt med vilken glöd somliga försvarar dom som konstant snacka skit om andra!

    Men det är inte det som är met skrämmande utan det är dom som tyst lyssnar och inte säger ifrån.

    Skitstövlarna är som dom är och har förmodligen alltid varit skittövlar.

    Sen sluta tjata om ironi inläggen dom är bara roliga och är ett måste för ett trevligt forum.

    Har aldrig haft något emot dom.

    Vad det gäller UDS så tyker jag fortfarande att dom är suveräna till nybörjare men det är jag tämligen ensam om jag har fel precis som alla andra inget konstigt med det.

  • nilsson

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 07:42

    Habo? Var ligger det?

  • hugeo

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 07:46

    Svar till:


    Habo? Var ligger det?

    [/ QUOTE ]
    fagra Habo Ljung

  • zoolander

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 09:13

    bengan.. kom dit vettja! hade varit gött

  • eagletech

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 09:13

    Hahahaha
    Det roliga är att vår barnvakt har backat ur idag frown.gif
    Så jag kan tyvärr inte komma innan 1630 då slutar frugan
    Ha en bra dag

  • luuddee

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 13:30

    haha menb den vinner ju ja o tyfa jevlen

  • pepa

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 14:06

    Du måste förstå att din åsikt är inte lag här. Det är ett öppet forum och din åsikt när det gäller skitstövlar verkar inte stämma så bra överens med den generella, att döma av den kritik du får emot dig.

    Pepe

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing LONG LIVE HugeO

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.