Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Longboarding och kitesurfing på Fuerteventura

• Longboarding och kitesurfing på Fuerteventura

Publicerad av rss på 11 januari, 2015 vid 19:10

Ett snabbt hej och några bilder hinner jag med innan det är dags för middag med gänget! Vi trivs på Fuerteventura och Planet Surf Camps. Vädret är rätt så omväxlande med allt från bikiniväder till kalla vindar och regn, men oftast är det riktigt varmt och behagligt! Inga vågor ännu idag, men vind – så […]Liknande inlägg:

1. Intervju om kitesurfing och träning Igår publicerades en artikel på co-tretti.se där jag blivit intervjuad…
    2. Longboarding som rolig träning Igår hade jag tänkt ta en löprunda. Jag hade tänkt…
    3. Kitesurfing och roadtrip på Kreta Igår var det blåsigt och molnigt, så vi bestämde oss…

Mer…

rss svarade 11 år, 2 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA