• Publicerad av anonym-anvandare på 12 april, 2002 vid 18:02

Någon som provat LORCH Silver Glider 264 (264 /64cm 7,2 kg 125 liter på uniquestores hemsida står det att dom som köpt den är helnöjda så det borde finnas någon som kan ge lite feedback eller det bara vanligt säljarsnack.

/Ville Plana

anonym-anvandare svarade 23 år, 10 månader sedan 1 Medlem · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    12 april, 2002 vid 19:42

Jag har en Lorch silverbreeze 272×72 och 148 liter. Jag är mycket nöjd med denna bräda. Den är snabb som (nästan) en slalombräda och seglar bra även i vågorna. Den är lätttjippad och livlig
    262an är säkert snabbare.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 april, 2002 vid 19:43

Jag har en Lorch silverbreeze 272×72 och 148 liter. Jag är mycket nöjd med denna bräda. Den är snabb som (nästan) en slalombräda och seglar bra även i vågorna. Den är lätttjippad och livlig
    262an är säkert snabbare. Köp den.
    JJ

• anonym-anvandare

Medlem
    12 april, 2002 vid 20:34

i vågorna?? hur kan en bräda på 150 liter va bra i vågor??
    å vilka vågor snackar du om?

• anonym-anvandare

Medlem
    12 april, 2002 vid 21:38

Så klart jag menar relaterad till storleken.
    den är något avrundad bak och har också bra noserocker och något V-form bak som gör den trevlig med 8.0 och 7,2.
    Max storlek är ca. 9,4.

• anonym-anvandare

Medlem
    13 april, 2002 vid 12:57

jo självklart.. men … d finns inga vågor nä d blåser så lite…nästan spegel på havet ju …eller?

• anonym-anvandare

Medlem
    13 april, 2002 vid 14:12

264:an ar perfekt om du vill ha en lattsvangd freeridebrada som planar tidigt och funkar bra att hoppa med.

En vagbrada ar ju sjalvklart battre i stora vagor…men den maste ju plana forst vilket kraver mer vind och mindre snack pa stranden

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA