Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lou wainman,Shannon Best, www.skid.nu

• Lou wainman,Shannon Best, www.skid.nu

Publicerad av nilsson på 31 oktober, 2003 vid 17:18

Vad har vi gemensamt? jo Jimmy Lewis, från och med Januari kommer vi att börja sälja Jimmy lewis brädor i sverige, den första anländer om 2-3 veckor, custom byggd. Men den som är intresserad kan komma och titta på den och de första Globerider lift 04 drakarna//Mvh Bengt

nilsson svarade 21 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • kitelife

Medlem
    31 oktober, 2003 vid 18:26

hmm ring mig när den mutant style brädan kommer i din ägo (kortaste modellen) för den vill jag gärna prova ; )

//Pan

• anonym-anvandare

Medlem
    31 oktober, 2003 vid 19:29

fan flames är skitfult. förresten var det väl jimmy lewis som designade picklefoken…

jaja han ska ju ha bra koll nu iaf, pris? längd?

• nilsson

Medlem
    31 oktober, 2003 vid 20:37

Längd på vadå? Ja Jimmy lewis är ju känd som en dålig designer! Du har inte surfat så länge va? Jimmy själv på bilden! har tyvärr inga själv av förklarliga själ!

• nilsson

Medlem
    1 november, 2003 vid 12:10

Vi Kommer nog inte att satsa på Mutant brädor, Tyvärr!
    Utan på en bräda som kommer att heta Modell III, som kommer att vara i följande storlekar 125, 133 och 139.
    Orsaken till det är att Undergrounds twin tip tycker vi funkar utmärkt, men en del vill åka lite mer wakestyle/TT, se handlepass odyl, Men den främsta orsaken är att jag själv alltid velat åka på en Jimmy Lewis bräda, då jag vågar påstå att han tillhör världens bästa bräddbyggare!
    Men finns det ett sug efter mutanter, så kommer vi givetvis att ordna fram det! Mvh Bengt N
    P.s Inga flames på de nya brädorna D.s

• zoolander

Medlem
    1 november, 2003 vid 12:12

men pan.. du kan ju köpa min mutant istället!!!!

• niklas82

Medlem
    1 november, 2003 vid 16:48

åk på hugo han är juh något muterad hahaha

Jaaa visst är det person angrepp men det är bara ytligt wink.gif

• kitelife

Medlem
    1 november, 2003 vid 18:19

kolla alla nya kitefilmer! det är massor med ”proffs” åkare som kör mutant nu…

Om sen inte den svenska kitebefolkningen klarar av dom? det är en hellt annan sak!

//Pan

• nilsson

Medlem
    1 november, 2003 vid 18:33

Min personliga åsikt är att den duktig åkare, som skall ha 1 bräda tjänar mest på att ha en Mutant, framförallt här, om man vill segla i krabb sjö, vilket det allt som oftast är här när det tutar i! men det är en bräda som är extremt svår att sälja! tyvärr, en annan ”favis” jag har är en gammal Directional, och jag tycker fortfarande att Kite evolutionen skall se så här:
    1. lära sig på en stor directional, sen sälja den billigt
    2. antingen köpa en bräda, då med fördel en mutant om man skall segla i varierande sjö, alt. en plattvatten bräda och en för vågor( se krabb sjö)

Men som sagt var jag är ingen expert men tycker detta verkar logiskt//Mvh Bengt

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lou wainman,Shannon Best, www.skid.nu

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.