Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lund till habo..

  • anr

    Medlem
    21 augusti, 2008 vid 08:34

    är ni redan hemma??? pics?

  • johanw

    Medlem
    21 augusti, 2008 vid 08:37

    kom igår…

  • skotten

    Medlem
    21 augusti, 2008 vid 09:04

    there is a guy looking to buy a LF… he started a thread here…give him a shout.

  • molle73

    Medlem
    21 augusti, 2008 vid 09:11

    Johan. Jag kommer ner vid 13-14. Eller skanör om Egget är på så dags? Eller falstebo seb?

  • johanw

    Medlem
    21 augusti, 2008 vid 10:18

    någon som kör från lund idag???? min bil står i lomma…. sjukt kite sugen o så där sugen på o ta bussen me alla grejorna…

  • yeeah

    Medlem
    21 augusti, 2008 vid 10:21

    Hur va portugal? vattentemp? måste man köra fulldräkt?

    Åker till esposende på lördag..

  • johanw

    Medlem
    21 augusti, 2008 vid 10:37

    @yeeah 492764 wrote:

    Hur va portugal? vattentemp? måste man köra fulldräkt?

    Åker till esposende på lördag..

    portugal e jävligt grymt! sjukt trevligt land!!

    vi åkte aldrig norrut så jag vet inte hur kallt de e där men nere i söder så behövde man köra 5/3a iaf… men i lagunerna kunde man köra shorty..

    under tiden vi varit där har prognoserna i norr varit rätt kassa.. ner i söder brisa de för 6 o 9a varje dag även om prognosen sa 4-5 ms..

  • yeeah

    Medlem
    21 augusti, 2008 vid 11:00

    grymt, tack!
    Vi håller oss nog till laguner så det får nog bli shorty trots allt, för mkt vikt redan…

  • mjersen

    Medlem
    21 augusti, 2008 vid 14:19

    långdräkt e nästan ett måste, jag hade inte klarat mig utan i allafall

  • mjersen

    Medlem
    21 augusti, 2008 vid 14:20

    @anr 492722 wrote:

    är ni redan hemma??? pics?

    johan e inte direkt blyg med sitt triggerfinger.. har sisådär 200 000 bilder att rensa bland

  • gadget

    Medlem
    21 augusti, 2008 vid 20:26
    mjersen;492819 wrote:
    långdräkt e nästan ett måste, jag hade inte klarat mig utan i allafall

    De e ju bare för att du höpper ikring hele tida Martin söm du blir så blöt! :laugh:

  • johnk

    Medlem
    21 augusti, 2008 vid 21:49

    @yeeah 492771 wrote:

    grymt, tack!
    Vi håller oss nog till laguner så det får nog bli shorty trots allt, för mkt vikt redan…

    tips 1: skit i shortyn och ta bara fulldräkt istället. annars kommer ni nog ångra er.
    tips 2: lagunen mellan portomao och lagos är vindsäker som fan soliga dagar. kör till staden Alvor för att komma till den bästa sidan av lagunen (den är stor). när ni kommer till en parkering vid en stor sandvall, kör INTE vidare utan att snacka med locals först 🙂 annars får ni bärga bilen ur “sandfällan”

  • mjersen

    Medlem
    21 augusti, 2008 vid 22:00

    @johnk 492904 wrote:

    tips 1: skit i shortyn och ta bara fulldräkt istället. annars kommer ni nog ångra er.
    tips 2: lagunen mellan portomao och lagos är vindsäker som fan soliga dagar. kör till staden Alvor för att komma till den bästa sidan av lagunen (den är stor). när ni kommer till en parkering vid en stor sandvall, kör INTE vidare utan att snacka med locals först 🙂 annars får ni bärga bilen ur “sandfällan”

    jonkajävel har fan koll på läget,! yrade bort sina linser,sin klocka sin plånka med kort o pengar, plus att han dödade båda sina kites.!

  • johnk

    Medlem
    21 augusti, 2008 vid 23:08

    @mjersen 492907 wrote:

    jonkajävel har fan koll på läget,! yrade bort sina linser,sin klocka sin plånka med kort o pengar, plus att han dödade båda sina kites.!

    he he. du glömde 1st resenär! kommer kanske en “jonkajävel’s top 10 DONTs-in-Portugal” när jag tagit mig ur lyxfällan samt fixat mina kites.

  • sourra

    Medlem
    22 augusti, 2008 vid 05:17

    @mjersen 492907 wrote:

    jonkajävel har fan koll på läget,! yrade bort sina linser,sin klocka sin plånka med kort o pengar, plus att han dödade båda sina kites.!

    Haha, det är fan imponerande på ett märkligt sätt. Hur dödar man två kites om man bara kör laguner?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lund till habo..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.