Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lundåkra idag kanske?

  • Lundåkra idag kanske?

    Publicerad av lewold på 10 juni, 2006 vid 07:34

    5 m/s sydost enligt dmi och sol. Borde väl vara tilltäckligt för att Lunåkra-maskinen ska sätta igång och pumpa eller? Nån som är sugen?

    johanw svarade 18 år, 1 månad sedan 9 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • topy

    Medlem
    10 juni, 2006 vid 07:45

    Jag är också sugen, hoppas det kommer igång, förutsättningarna för bris finns ju där..

  • pjoter

    Medlem
    10 juni, 2006 vid 08:56

    blåser väst i malmö.. fast bara så lite att det knappast drar igång nån bris nånstans skulle jag tro.. 🙁

  • johanw

    Medlem
    10 juni, 2006 vid 15:06

    hur gick de idag pjoter blev de något åkt i habo eller?

  • pjoter

    Medlem
    10 juni, 2006 vid 17:15

    jodå! de blev riktigt go cruising idag. 🙂

    Inte mkt tryck så det gick att hoppa nåt större men tillräckligt för att man utan problem skulle hålla höjden å känna det ljumna vattnet spruta mot benen. 🙂

  • skotten

    Medlem
    10 juni, 2006 vid 17:31

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! say its not true!!…..

  • annas

    Medlem
    10 juni, 2006 vid 18:09

    ja det var värt att pumpa 16 för 20 min faktiskt. Bra drag de minuterna iallafall

  • pjoter

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 11:20

    Synd ni kom lite sent. själv fick jag väl nån timmes åkning och endast lite förnedring på slutet. 🙂

  • sidpiraya

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 14:25

    ser ju roligt ut OJ vad synd att jag missade det…………….

    OBS FETT MED IRONI

  • skotten

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 18:06

    went to the secret spot today, real nice 7ms wind, and of course, the chicks in Bikinis were there to pump our kites and launch us…. they said it was too hot for pillow fights, so opted for cold showers instead

  • topy

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 18:15

    Ser gött ut pjoter. hur mycket och länge blåste det? (analyserar för imorron)

  • pjoter

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 18:57

    Bandana, tyvärr blev det inga kort på det hela men i byarna satte jag några riktigt feta gubbraileys! Inte lika stiliga som dina såklart men brädan slog nästan mot rumpan iaf så jag kände att jag va rätt nära. 😉 Så nog va de hardcore alltid!

    topy, vinden kom nog vid 3 tiden och blåste tills typ 5. Idag va de mindre vind men rätt körbart från 3-4 till typ 6-7.

    Definitivt ingen hardcore med en 10a men med ljummet vatten och över 20C i luften så va de gott ändå. sjukt stabil vind va de iaf å hade man haft en stor kite hade de vart finfint.

  • gh0st

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 19:37

    Tack Pjoter, det var riktigt schysst att jag fick låna din Flysurfer. Blev som sagt glatt överaskad över hur nice den va.

  • pjoter

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 20:09

    lugnt… 🙂 du fick ju till lite fin teknik på slutet där.

    Du får testa nåndag i lite riktig vind så du känner hur den beter sig då.

    De va en jäkligt go dag å bara softa på stranden å i vattnet. 🙂

  • jonaish

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 20:27

    OJ vilken fin drake du har köpt dig pjoter 😉

    är det den från jula…?

    😀

  • sidpiraya

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 21:27
    pjoter wrote:
    Bandana, tyvärr blev det inga kort på det hela men i byarna satte jag några riktigt feta gubbraileys! Inte lika stiliga som dina såklart men brädan slog nästan mot rumpan iaf så jag kände att jag va rätt nära. 😉 Så nog va de hardcore alltid!

    Kan tänka mig det det är ju lite av en förutsätning med sjukt lite vind för att klara en riktig gubbraily, nä du pjot det där med gubb raily och rock n roll är inte samma sak hur tufft det än ser ut

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lundåkra idag kanske?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.