-
Mamma pappa barn….
Har en dotter på 8 månader är det någon mer än mig som kommer tok printa/ va jävligt på …SURF
Längtar till första ” surf session” med min dotter
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Mamma pappa barn….
Har en dotter på 8 månader är det någon mer än mig som kommer tok printa/ va jävligt på …SURF
Längtar till första ” surf session” med min dotter
Tänkte ta med min dotter ut nu i sommar, hon är då 4. Bör funka att hon åker med lite på brädan.
Ska skaffa en sån här tänkte jag:
Finns en ännu mindre här för din dotter 😉
http://www.ontopsports.com/catalog_2/product_info.php?cPath=29_78&products_id=1352&osCsid=ebp6l4qh29ae1j8acpe9ts16e6
jag har en catch surf The One, som är en bra lek bräda för barn. inga fenor. har haft min pojk på den. han håller i en kite bar som har linor 3 m lång i en Y. jag håller i linan och springer i grunt vatten.
http://www.catchsurf.com/index.php/the-one-surfboard.html
kostat 225 dollar. säljer den om du är intresserad..pojken surfar på en större soft board nu, han är 7. vad sägs om 600:- om du betalar frakt eller hämta i Malmö eller Vejbystrand?
maila i så fall.
mvh, Tom
[email protected]
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.