Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Man blir så stolt!

• Man blir så stolt!

Publicerad av anonym-anvandare på 4 februari, 2005 vid 14:50

Min storebror Michael en riktig motorsport fantast sa till mej att han tyckte att surfare var slappa och inte gjorde särskillt mycket, när jag som lillasyster stolt berättade om mina planer att efter studenten åka utomlands några månader och kita… Jag höll inte med..
    Sen händer något som tsunami katastrofen och visst egnagerar sej människor runt om i världen, men nånstans känner man att det är ”surfarna” som engagerar sej en gnutta mer…
    och med detta långa inlägg vill jag bara berätta att man blir stolt!!

// Jessica Andersson

sanna svarade 20 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • niklas82

Medlem
    4 februari, 2005 vid 15:11

Här hängde jag inte riktigt med ?????
    vad tusan har vi med flodvågen att göra, mer än motorsport.
    självklart är vi mer lugna,chill lata o njuter som surfare.
    äh jag ger mig fattade inte detta

• brickan

Medlem
    4 februari, 2005 vid 16:03

Svar till:

Min storebror Michael en riktig motorsport fantast sa till mej att han tyckte att surfare var slappa och inte gjorde särskillt mycket, när jag som lillasyster stolt berättade om mina planer att efter studenten åka utomlands några månader och kita… Jag höll inte med..
    Sen händer något som tsunami katastrofen och visst egnagerar sej människor runt om i världen, men nånstans känner man att det är ”surfarna” som engagerar sej en gnutta mer…
    och med detta långa inlägg vill jag bara berätta att man blir stolt!!

// Jessica Andersson

[/ QUOTE ]

Jag håller med och fösrstår lite varför surfare världen över engagerar sig lite mer än många andra sportgrupper.
    Mycket beror nog på att många surfare reser mycket och många här hemma ser nog flera av de platser som blev drabbade som drömresmål.

• anonym-anvandare

Medlem
    4 februari, 2005 vid 18:28

AAA TACK!! precis det ja menade!
    /Jessica

• bohm

Medlem
    4 februari, 2005 vid 18:31

Den mest legendariska gruppen av surfare som engagerar sig i ”överlevnaden” av havet och havsmiljön är ju ”hui o he’e nalu”…

http://www.dahuiusa.com/

• sanna

Medlem
    5 februari, 2005 vid 21:44

Är det Jessica från Frillesås? En killkompis snackade något om någon tjej därifrån som tagit sitt förnuft till fånga och börjat. Du har inte lust att kita ihop i sommar? det hade vart kul, för det finns ju inte allt för många tjejer häruppe… /Sanna

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Man blir så stolt!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.