• pepa

    Medlem
    7 januari, 2007 vid 15:32

    Sannapanna jag mailade dig, fick du inte det? Kommer hem den 17:e januari, ska du åka iväg igen?

  • sanna

    Medlem
    7 januari, 2007 vid 17:45

    @Pepä 358002 wrote:

    Sannapanna jag mailade dig, fick du inte det? Kommer hem den 17:e januari, ska du åka iväg igen?

    Nej, då har du inte fått mitt mejl heller. Ja, men jag är hemma en bit in i februari, sedan blir det Norge, köpte ny bräda idag! Har du det bra?

  • virena

    Medlem
    8 januari, 2007 vid 15:04

    @Sanna 357912 wrote:

    Pepe, que lo que te pasa allá? När kommer du hem?

    Och Virena, ring om du kommer ner till Varberg. Jag kommer nog inte köra, men träffas gärna och säger hej!

    Tjohooo!

    Var bara nere i söndags och körde. Fick åkt i 3 timmar helt grymt kul. Träffas gärna nästa gång jag kommer ner men jag har ju inte ditt nr. Bor du i varberg nu? Skulle du dra nångon stans igen?

    Kram Kram Virena

  • virena

    Medlem
    8 januari, 2007 vid 15:16

    @Larssa 357861 wrote:

    Jag drar också till el yaque i slutet av feb. Bor på windsurf paradise hotel. Cya!

    Schyrrans! Jag har inte kollat boende än eftersom jag inte får nåt besked av min chef:mad:. Snart bokar jag i vilket fall. Det vore ju egentligen inte så dumt att vara arbetslös:wink:. Om allt går som planerat så åker jag den 16:e feb och stannar till den 19:e så vi lär väl ses. Vad kostar det att bo på Windsurf paradise hotel?

    Virre

  • larssa

    Medlem
    8 januari, 2007 vid 16:47

    @eagletech19 357882 wrote:

    Tjenare
    Det tror jag inte .Det har blivit 2 goa dagar vid Råå hamn.
    Har hittat ett otroligt fint ställe när vinden kommer från Väst.
    Dom har förlängt ena stenpiren i söder,detta gör att det blir helt platt på insidan och sen kör man ut mot vågorna.Riktigt nice:wink:
    Men tyvärr inga vågor idag, men vädret var varmt för årstiden
    Ha det bra /Roger
    Snart fler bilder på
    http://www.kiteaddicts.net

    Blir det hyffsat väder nån dag så kanske jag vågar mig ut med dig Roger 😉

    @Virena 358199 wrote:

    Schyrrans! Jag har inte kollat boende än eftersom jag inte får nåt besked av min chef:mad:. Snart bokar jag i vilket fall. Det vore ju egentligen inte så dumt att vara arbetslös:wink:. Om allt går som planerat så åker jag den 16:e feb och stannar till den 19:e så vi lär väl ses. Vad kostar det att bo på Windsurf paradise hotel?

    Virre

    Vet inte vad endast hotell kostar eftersom jag köpt mig en riktig Svenssons resa(charter), men du kan ju höra med Greger Israelsson på Resia han e mycket bra och kan säkert hjälpa dig tel: 042-12 05 03
    Ses där då =)

  • eagletech19

    Medlem
    8 januari, 2007 vid 18:26

    Hallå Larssa:laugh:

    Jag drar till Varberg på torsdag-fredag men det ska bli bra även hemma på lördag.
    Så om prognosen håller drar jag till Råå hamn igen:grin:

    Ha det bra så hörs vi
    Mvh Roger

  • webbe

    Medlem
    8 januari, 2007 vid 19:23

    @Larssa 357861 wrote:

    Jag drar också till el yaque i slutet av feb. Bor på windsurf paradise hotel. Cya!

    bodde där förra vintern… lagom långt till playan… dvs typ 25 meter 🙂 det var naaaaaajs

  • matthias

    Medlem
    9 januari, 2007 vid 10:38

    paradise e helt onödigt dyrt, finns boende för en femtedel av de priset o då bor man inte mycket sämre…El yaque motion e nog billigast tror jag…

  • virena

    Medlem
    9 januari, 2007 vid 19:01

    NEEEEEEEEJJJJJJJJJJ! Jag fick fast tjänst idag:mad: utan att ens ha sökt, suck! Chefen sa att det ser mörkt ut att hitta vikarier till feb:mad: . Fasen jag vill inte ha ansvar, det är ju grymt med vikariat. Hoppas på att komma iväg lite senare annars får det bli en grymt mycket bättre reskassa och 42 semesterdagar:smile: i november då det förhoppningsvis blir ett halvårs tjänstledigt till cape town med kite, vågsurf mtb och klättring. MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhh jag vill ju iväg nu! Ja, ja nu kanske jag slipper jobba i cape towne:smile: även om det hade varit lite kul att jobba som MTB guide.

  • virena

    Medlem
    9 januari, 2007 vid 23:32

    @eagletech19 358264 wrote:

    Hallå Larssa:laugh:

    Jag drar till Varberg på torsdag-fredag men det ska bli bra även hemma på lördag.
    Så om prognosen håller drar jag till Råå hamn igen:grin:

    Ha det bra så hörs vi
    Mvh Roger

    Ska du kitea i Varberg på fredag? Jag e ledig hela dagen och tänkte ge mig ut. Helst i typ de 8 timmar som det är ljust bara för att kitea bort all frustration. Äh jag har inte tappat hoppet än, bossen kanske vaskar fram nån vikarie:smile: för min semester…

    Ha de gott:smile:

  • eagletech19

    Medlem
    10 januari, 2007 vid 00:00

    Tjenare

    Blir Varberg på fredag runt middag:grin:
    Kollar vindriktningen först på torsdag kväll så hörs vi:smile:

    Lördag blir det Råå hamn

    Ha det gött
    Roger

  • virena

    Medlem
    10 januari, 2007 vid 19:58

    @eagletech19 358547 wrote:

    Tjenare

    Blir Varberg på fredag runt middag:grin:
    Kollar vindriktningen först på torsdag kväll så hörs vi:smile:

    Lördag blir det Råå hamn

    Ha det gött
    Roger

    Tjohooo!

    Har du nåt nummer, jag går av mitt tredje dygn på jobbet imorn och efter det funkar inte mitt steffo:smile:. Min dator hemma e från 96 så den e inte super fräsch om man säger så:frown:

    Ha det gott, Virre

  • eagletech19

    Medlem
    10 januari, 2007 vid 21:19

    Tjenare Virre
    Kommer upp först på fredag ska på möte på Tetra pak i morgon kl10 :smirk: så jag kommer vara i Varberg vid 12 på fredag.:laugh:
    Och i Råå på Lördag efter 13.00, fjellan ska klippa sig:grin:
    Ha det bra så hörs vi
    Mvh Roger
    070-6036121

  • larssa

    Medlem
    10 januari, 2007 vid 21:43

    Tittar solen fram och det inte regnar på lördag så finns det risk att jag följer med 😉 Ringer dig på fm isf. Ha det gött!

  • virena

    Medlem
    11 januari, 2007 vid 11:49

    @eagletech19 358726 wrote:

    Tjenare Virre
    Kommer upp först på fredag ska på möte på Tetra pak i morgon kl10 :smirk: så jag kommer vara i Varberg vid 12 på fredag.:laugh:
    Och i Råå på Lördag efter 13.00, fjellan ska klippa sig:grin:
    Ha det bra så hörs vi
    Mvh Roger
    070-6036121

    Hej hopp!

    Det ser nice ut på fredag:smile:. Vi hörs, mitt nr är 0739929262 om det skulle va nåt. Snart skall jag äntligen få går hem:smile:

    Ha det gott, Virre

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.