• pepa

    Medlem
    8 augusti, 2005 vid 21:57

    Svar till:


    jag tycker fan inte cabrinha e så jevla hett, se på revolution 1 : Contran hur het är den på en skala?

    [/ QUOTE ]

    Jag tycker Contran är grymt fin. Men alla märken gör samma skit, inget är egentligen särskilt bra.

  • luuddee

    Medlem
    8 augusti, 2005 vid 22:19

    har en eh freestyle 12 tillsalu 04 för 4500:_ komplett elelr en eh 11 wave komplett 05 för 6000:-

  • rambo_johnson

    Medlem
    8 augusti, 2005 vid 22:39

    Svar till:


    Svar till:


    jag tycker fan inte cabrinha e så jevla hett, se på revolution 1 : Contran hur het är den på en skala?

    [/ QUOTE ]

    Revolution ett var ju as bra på sin tid! Fanns ju många som använde bommen som var sponsrade av andra märken. Eller Chrille?…. tillexempel

    [/ QUOTE ]

    min cabrinha bom gick fan över i gasform efter sydafriak så bra va den

  • eddie

    Medlem
    9 augusti, 2005 vid 12:00

    Svar till:


    Hah! Vadå pumpa mycket? Du menar deras backventil? Kan iof hålla med om att den är rätt tung att pumpa. Men Cabrinha gör bra kites för att inte tala om crossbow! Shit!

    Den e så fet. Och snart har man en!!

    [/ QUOTE ]

    Pyssssssss…. Hade fan läckage i ventiler och trasiga bladders konstant innan. När jag bytte till ett riktigt märke (north) så har jag helt sluppit sådan bekymmer.

  • walle

    Medlem
    9 augusti, 2005 vid 14:13

    Svar till:


    har en eh freestyle 12 tillsalu 04 för 4500:_ komplett elelr en eh 11 wave komplett 05 för 6000:-

    [/ QUOTE ]
    för dyrt ludde, han får min OR-16 för samma pris, och då med Joystick bom… grin.gif

  • surferboy

    Medlem
    9 augusti, 2005 vid 15:40

    Bull…

    North Kiteboarding är överlägset största leverantör i världen på både kites och kitebrädor 2005 och lär fortsätta öka till 2006.

  • eddie

    Medlem
    9 augusti, 2005 vid 16:50

    Svar till:


    Bull…

    North Kiteboarding är överlägset största leverantör i världen på både kites och kitebrädor 2005 och lär fortsätta öka till 2006.

    [/ QUOTE ]

    Dessutom gör North riktiga grejjor!

  • pepa

    Medlem
    9 augusti, 2005 vid 17:04

    Svar till:


    Hade fan läckage i ventiler och trasiga bladders konstant innan. När jag bytte till ett riktigt märke (north) så har jag helt sluppit sådan bekymmer.

    [/ QUOTE ]

    Vilket år hade du? Det är ett känt faktum att Cabrinha hade gigantiska problem med bladders för ett par år sedan. Det är nästan (med tanke på det tidigare inlägget om North…) ett lika känt faktum att de fixat det totalt och säljer flest kites i världen.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 augusti, 2005 vid 17:41
  • eddie

    Medlem
    9 augusti, 2005 vid 17:52

    Svar till:


    Svar till:


    Hade fan läckage i ventiler och trasiga bladders konstant innan. När jag bytte till ett riktigt märke (north) så har jag helt sluppit sådan bekymmer.

    [/ QUOTE ]

    Vilket år hade du? Det är ett känt faktum att Cabrinha hade gigantiska problem med bladders för ett par år sedan. Det är nästan (med tanke på det tidigare inlägget om North…) ett lika känt faktum att de fixat det totalt och säljer flest kites i världen.

    [/ QUOTE ]

    -03or hade jag.
    Min LE blev punkterad första gången jag använde draken. Sedan var det en enda lång följetång av punkalagningar… grejande med ventiler och annat jooks. Tyckte att det var otroligt enkelt att punktera struttarna… de sprack i “sömmen”.
    Kanske blivt bättre sen dess, men jag har sett nyare Cabrinhas som legat sunkiga på stranden.
    Nästan lika sunkiga som Stellans Naish, men det beror ju bara på att han inte vågar pumpa dem hårdare. Föresten är nog det ett tips till tjejerna… jag tror att Cab’s ventil håller bättre om man pumpar hårdare. Det är ett vanligt nyb fel att man är för feg där.

  • sj0gren

    Medlem
    9 augusti, 2005 vid 17:58

    Svar till:


    Svar till:


    Svar till:


    Hade fan läckage i ventiler och trasiga bladders konstant innan. När jag bytte till ett riktigt märke (north) så har jag helt sluppit sådan bekymmer.

    [/ QUOTE ]

    Vilket år hade du? Det är ett känt faktum att Cabrinha hade gigantiska problem med bladders för ett par år sedan. Det är nästan (med tanke på det tidigare inlägget om North…) ett lika känt faktum att de fixat det totalt och säljer flest kites i världen.

    [/ QUOTE ]

    -03or hade jag.
    Min LE blev punkterad första gången jag använde draken. Sedan var det en enda lång följetång av punkalagningar… grejande med ventiler och annat jooks. Tyckte att det var otroligt enkelt att punktera struttarna… de sprack i “sömmen”.
    Kanske blivt bättre sen dess, men jag har sett nyare Cabrinhas som legat sunkiga på stranden.
    Nästan lika sunkiga som Stellans Naish, men det beror ju bara på att han inte vågar pumpa dem hårdare. Föresten är nog det ett tips till tjejerna… jag tror att Cab’s ventil håller bättre om man pumpar hårdare. Det är ett vanligt nyb fel att man är för feg där.

    [/ QUOTE ]

    bladderserna läcker ju inte precis från början så du trashade väl dom då. LE på 03 läckte lite om man inte skruvade åt ventilen tillräckligt hårt sen så pumpar många sina kites illa så de tror att de ha pysst när det är de sjävla som pumpat nada!

  • beckyjj

    Medlem
    9 augusti, 2005 vid 18:05

    Hur hårt ska man pumpa en cabrinha kite?

  • walle

    Medlem
    9 augusti, 2005 vid 18:34

    Svar till:


    Hur hårt ska man pumpa en cabrinha kite?

    [/ QUOTE ]
    fråga första bästa kille på stranden, han visar dig gärna hur det ska pumpas… grin.gif

  • zebulon

    Medlem
    9 augusti, 2005 vid 18:51

    Hmmmmmmm….

    Varför bråka om störst kvantitet!? GM är grymt stora och gör rediga truckar men det finns ju betydligt häftigare fordon på marknaden!

    /J

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 augusti, 2005 vid 19:00

    Hej eddie de va ja som köpte din 17 och kan meddela att efter rep av en bladder som pyste när jag fick den har det funkat bra trots en del crasher när jag lärde mig.

    /Jonas

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.