Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › MärkesTips på liten kite?
-
Svar till:
fann den fete han vet om kites även om han e lite bögig om EH när man träffar han kan han prata bra andra kites har själv hört!
[/ QUOTE ]
tror det e för att han e lite bög..
-
Kan folk här inte börja använda punkt i sina inlägg??? Blir sååååååå mycket enklare att läsa, var bara tvungen att säga ifrån nu.
-
Om den är så rynkig så att det stör så mycket kanske du skall prata med den som sålde den till dig( den var beg. väl)! Har själv inte varit med om det, bommen var dålig, men min egen curl 9:a har jag ”moddat” bommen på, så den är bra//Mvh Bengt N
-
Det mesta av ditt inlägg är så korkat att det egentligen inte förtjänar något svar men X3 bra kite men X4 ännu bättre förmodligen var X2 allra bäst.
V4 små storlekar helt ok större storlekar inte så bra.
Hur dålig jag är på att kitea har inget som helst med att göra om jag kan hämta information om olika kites eller brädor är bra eller dåliga.
Rambo är mycket dutig och erfaren dock så brukar jag hämta information om olika kites eller brädors egenskaper av betydligt duktigare kiteare än Hugo.
Det enda jag håller med dig om är att folk skall sluta gnälla så mycket och komma med konstruktiva saker istället förresten prova med att sluta gnälla själv eller gör som jag gnäll aldrig.
-
Svar till:
Fann vilket gnäll. Snacka om skit! men hur många har provat alla kites? patrikol har väll ingen aning han hoppar väll inte alls? urkrokat? fann den fete han vet om kites även om han e lite bögig om EH. När man träffar han kan han prata bra andra kites har själv hört. Patrik ventilerna det e det viktigaste på en kite eller? naish x3 v4 det var bra kites? bra design.
[/ QUOTE ]
haha, fan klart det finns fler bra märken säger det igen, Cabrinha, North, Slingshot
-
patrik, tyvärr tror jag att hela den här grejen med naish och hur du försöker upprätthålla statusen, mer och mer blir till stjälp snarare än hjälp. bara för att någon pratar gott om ett märke behöver inte du proklamera hur bra naish är. precis som att du inte behöver ta allt negativt som skrivs om naish så personligt.
-
på tal om EH vad är detta för nåe. proto eller? ser ju helt klart nice ut faktiskt!
-
Du har fått det hela om bakfoten lite jag proklamerar inte mer för Naish än något annat märke.
Det som blir jobbigt är ju att vissa envisas med att snacka skit om Naish och då menar jag skitsnacket och inte konstuktiv kritik typ att Naish brädor inte varit dom bästa tidigare detta är ett välkänt faktum lika väl som att UDS var en flopp.
Jag menar dom direkta felaktigheterna. Mitt största fel är väl att jag inte kan låta bli att svara och då blir det ju lätt lite tjat fram och tillbaka.
Jag är skyldig till att svara på alla påhoppen och eftersom det är ett antal som bestämt sig för att snacka skit om just Naish så blir det ju många tråkiga inlägg jag måste helt enkelt lära mig att inte svara på alla tokiga påstående som dyker upp.
Var och en som känner provar kollar på tester världen över kommer ju själv att komma fram till att Naish inte är sämmre än något annat märke.
Vilket några har tagit som livsuppgift att proklamera.
Hade det varit lika mycket skitsnack om något annat märke så hade jag försvarat dom.
Konstruktiv kritik är inte bara ok det är mycket bra men att leva efter devisen allt är skit berättar bara hur fel på det man är inget annat.
-
Men att ventilerna e bra det e ändo det som räknas. O just det ja designen den e viktig med måste se snygg ut boxer den e feeeeet
-
Svar till:
Du har fått det hela om bakfoten lite jag proklamerar inte mer för Naish än något annat märke.
[/ QUOTE ]
Meh, du är ju Mr Naish här på forumet, från UDS-freak till allt annat som har med Naish att göra. Allt det du skriver är ju riktigt färgat till Naish fördel. Precis som Hugolito är rejält färgad av EH.
Som mindre varelser i sandlådan ”Min e mycket bättre än din!”
”NÄ”
”JO”
”NÄ”
”JO”
”NÄ!”
”JO!”
”NÄ!!”
”JO!!”
..
….
……Så, köp SLINGSHOT å må gott!
/Chrillo
-
Inte heller korrekt jag talar väl om alla märken som är bra vilket är dom flesta. Det sista är ju faktiskt en del sanning i jag borde kunna låta bli att svara på dessa sandlåde inlägg sant det får jag jobba på.
Gör inga sådana inlägg själv det är ju alltid något.
Logga in för att svara.