Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Marocko 2005

• andreas-f

Medlem
    17 juni, 2005 vid 09:04

Gött att vinden kom igång till slut! Kör järnet nu och hälsa Hamid!

• kate

Medlem
    17 juni, 2005 vid 12:35

Igar hadde vi en superduperdag med 3m vagor och 4.0/4.7. Tack vare gardagens grymmedag har resan varit vart det! Gor sma framsteg pa framat! Hoppas pa fler lika dagar! Vi korde tot sex timmar igar! Lite svart att ta sig ur sangen imorse…hehe
    C-ya Kate

• poopzilla

Medlem
    19 juni, 2005 vid 19:30

Aaaaaahh, bara en vecka kvar innan man får tukta sina fenor på reven i Moulay. Är det mycket folk på vattnet?

Thomas

• kate

Medlem
    27 juni, 2005 vid 08:55

Hejsan!
    Än så länge är det lugnt! Ni kommer att ha grymmevind! Skulle det fyllas med folk i moulay- kan man surfa en bit norrut och segla på ett annat rev- fråga lokals.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2005 vid 19:54

5 dar nu med 3,7 – 4,7. Vagorna runt 1 – 2,5. Ser ut att halla i sig ett tag till. Far nog vila lite snart. 8 Svenskar nere. Borjar tatna lite pa vagorna nu. Ovre revet levererade fint idag. Allt som vanligt mao.

Thomas

• kate

Medlem
    7 juli, 2005 vid 18:33

Fasen va gött! Hoppas att vinden håller i sig! Skall ner till Tarifa i helgen. Hört ett rykte om att när det blåser i Tarifa blåser det inget i Marocko. Stämmer detta?
    Tänkte ta lite bilder och skriva dagbok från Canos de meca. Nästa vecka!
    Bilden är från Fuengirola idag.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 juli, 2005 vid 23:08

Dom senaste 3 dagarna har varit sjukt bra med gubbe- till logohoga vagor och enstaka masthoga i setten. 4.7 har varit smorigt. Basta perioden surf jag har haft dom 3 ar jag varit har. Sista dagen med vind pa ett tag imorron verkar det som. Min pin i mastfoten gick av idag. Dags att gora sig av med dom. Javla tur att jag fick med mig bade rigg och brada till stranden, litet hal i bradan dar masfoten traffade bradan. Att masten inte gick av i shorebraket var ett under. Tack Powerex. Bu Pin. Hej Quick Lock.

Thomas

Thomas

• nzee

Medlem
    8 juli, 2005 vid 09:44

Kate!

Hur tar du dig ner till Tarifa. Skall försöka komma ner senare i augusti. Flyger du, och i så fall hur?

Tacksam för svar

• kate

Medlem
    14 juli, 2005 vid 08:44

Hejsan!
    Det enklaste är nog att ta sterling till malaga och hyra bil därifrån.Sterling tog med min surfutrustning från Göteborg till Malaga för 400kr. Då får man ha med sig 30kg surfbagage + 20kg vanligt bagage. Dom vägde inte surfutrustningen.
    Från Malaga är det ca 150km till Tarifa och det går motorväg nästan hela vägen.
    Bilden är från Caños de meca. Kvaliteten är sådär!

• kate

Medlem
    14 juli, 2005 vid 08:47

Håller på att skriva en reseberättelse samt spotguide. Den kommer att finnas på http://www.gwc.se samt http://www.resedagboken.se och på namn surfkate.
    Bilden här är från Bolonia. Alla är välkomna…även kossor!

• basse

Medlem
    14 juli, 2005 vid 09:46

Din gottegris… Hur går det med frammåten??

RockOn.

• kate

Medlem
    14 juli, 2005 vid 13:50

Jorå…Jag hamnar alltid i vattenstart position! Hoppas att mr Living lär mig hur man gör på slutet så att jag landar på brädan! Det är faktiskt inte så lätt som alla säger tycker jag!
    För folk som vill läsa om Tarifa har jag skrivit om Tarifa uppdelat i två dagar samt lagt dit lite bilder! Gå in på http://www.resedagboken.se och kolla upp surfkate
    Hej o håååå!!!
    Jag tycker att den här hojen e sååå cool, så jag visar den oxå!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Marocko 2005

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.