• Mastbrott!!

Publicerad av _naish_ på 13 september, 2004 vid 17:01

Tjena!
    Var ute och windsuraf nyss..de gick rätt bra faktiskt fast var överriggad med min 5.0..men när jag väl hade fått fart så gick de bra som fan!!
    men så var de så då att jag bröt masten..jag har en två delars mast vet ej hur lång den är men de var nedre deln som gick av och nu undrar jag om någon har nån mast och sälja till mej?
    tack på för hand // kristian

draaaag_eller svarade 20 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • _naish_

Medlem
    14 september, 2004 vid 06:10

behöver verkligen en mast innan helgen annars vet jag inte va jag ska ta mej till om de blåser och jag får sitta nån annansatns o trycka!!!

• draaaag_eller

Medlem
    14 september, 2004 vid 06:43

Kolla under säljes. Där finns det master att köpa, du kan ju lägga upp en anons under köpes så får du kanske fler svar än på konfen…

Lycka till!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.