Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Maui, Hawaii eller Tahiti?
-
Förretsten!! vilka storlekar bör man plocka med sig till Maui?! 7 & 9 eller 9 & 12. elelr rent av 6:an?
-
Även jag sitter och ska beställa resa till Maui och söker nu därför tips. Vart på Maui ska man bo? Åker med tjejen så det blir inte kite hela tiden men det är ju smidigt om det finns någon bra spot i närheten, behöver ju inte vara bästa spoten för där är väl alla andra. Är ju bra om det finns andra saker att göra där också. Och som tidigare inlägg undrar jag vilka storlekar man ska ha med sig? Har nu en 8m2, 11m2 och 15m2. Tacksam för alla tips angående Maui och Oahu.
Kommer åka 3 veckor och ska man vara på Maui hela tiden eller ska man ta 1 vecka på Oahu också? Hur är priserna på kiteprylar där? Är det nå billigare än Sverige? Har ju funderat på nya prylar men de priser jag lyckats hitta där är nästan dyrare än Sverige och då handlar jag hellre här. Dels för att stödja butikerna här samt att det blir enklare om det skulle bli något knas med prylarna när man kommer hem till Sverige igen.
Skicka gärna ett PM om du har mer information.
-
skifree;679282 wrote:Är det nå billigare än Sverige? Har ju funderat på nya prylar men de priser jag lyckats hitta där är nästan dyrare än Sverige och då handlar jag hellre här. Dels för att stödja butikerna här samt att det blir enklare om det skulle bli något knas med prylarna när man kommer hem till Sverige
Du skulle köpt på mellandagsrean på Fahléns, Surfers, eller Wallen. Kolla med Wallén, han kanske har lite schyssta prylar till bra priser kvar! Han har nåt extra erbjudande med deras namn på kiten så får man en bra deal..
Somsagt, sugen på svar om föregående inlägg 🙂
stay funky
Logga in för att svara.