• Publicerad av anonym-anvandare på 11 juli, 2003 vid 13:32

Jo nu e de ju så här va att jag undrar om ngn har sett test någonstans av maxxride 64.5 -03? Fanns inget i juninumret av boards i alla fall. Hade varit stabilt om ngn som läst test av brädan kunde sammanfatta upp de lite här. Kul å veta vad andra tycker om denna bräda, själv har jag bara testat den en gång ännu…
    Förresten; vilket segelstorlekar funkar med en select freestyle 23:a? Klarar jag ett 6.4 (väger 80)?
    jäjä, hej å hå

oscar svarade 22 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • racso

Medlem
    11 juli, 2003 vid 14:05

Finns i majnummret. Står att den är väldigt freestyleinriktad. Detta säger dom väl eftersom AHD lanserar den lite som en crossover mellan freestyle/ride. Väldigt livlig…bra toppfart…lite dålig höjdtagning, men det är ju som sagt en freestyle…lätt att få bra med ”pop” till tricken…

Ungefär så…

Aloha/Oscar

• anonym-anvandare

Medlem
    11 juli, 2003 vid 17:47

ok, tack…
    ngn som vet vilka segelstorlekar jag klarar med en 23:a freestyle?

• oscar

Medlem
    11 juli, 2003 vid 18:39

Tror inte en 6.4 är några problem. Jag kör 7.0 med min twister 24 fena och tycker den funkar bättre än min FIN´s freestyle 26 som är mer elliptisk. Det handlar om att segla lite mer på framfoten och inte pressa fenan så mkt. Höjdtagningen är ju usel men det är ju intedet man är ute efter med en freestylefena.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA