-
med eller utan bridles
Vad blir det för skillnad om jag börjar köra utan dessa?
förutom att kiten inte längre går att backa upp, vilka är fördelarna.
Jag kör med en 2002-Wipika 11,8.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › med eller utan bridles
Vad blir det för skillnad om jag börjar köra utan dessa?
förutom att kiten inte längre går att backa upp, vilka är fördelarna.
Jag kör med en 2002-Wipika 11,8.
jag kör utan, bättre kontroll , nackdelar: att det blir tyngre o styra men mycket mer exact styrning i hoppen osv.
en annan nackdel är att du får ont i lederna i armarna utan bridles. skall också nämna att jag har dratt sönder två par dom håller inte riktigt bra.
blir den tuffare att hålla i än andra märken av motsvarande storlek?
För visst är typ Carbihna, nasish mfl utan detta system redan fån början?
Cabrihna är väldigt sega, segare än wipika utan bridles, naish X2 är super snabb o bra utan bridles.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.