Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing MegaBudgivning på foils & bräda

• MegaBudgivning på foils & bräda

Publicerad av mav på 17 september, 2008 vid 15:07

Säljer ut massor av foils nu till höstvindarna. Coolarna är öppna och funkar utmärkt på snö/land. 2Cool är en uppdaterad version med 5lina. Coolen funkar också utmärkt ifall ni vill leka med polarna i lugna vindar =)

Psycho III är en allroundkite som funkar utmärkt på BÅDE snö och vatten och för alla typer av åkare. Kolla http://www.kajtech.nu för mer info om kitesen.

Samtliga kites är i fint skick och väska medföljer, nya väskor till alla Coolarna. Drakarna är använda ca 1 år, jag ska byta ut dem till 2009…

Psycho III 6 (Nypris: 10500)
    Psycho III 8 (Nypris: 12000)
    Psycho III 10 (Nypris: 13500)
    Psycho III 13 (Nypris: 15000)

Cool 4 (Nypris: 3900)
    Cool 6 (Nypris: 4900)

2Cool 4 (Nypris: 3900)
    2Cool 6 (Nypris: 4900)

Bräda: Flyradical 122

Brädan är lite sliten men väldigt skön! Medföljer en ok boardbag.

Posta(Rimliga) bud här i tråden för kiten/kitesen du är intresserad av så hör jag av mig.

Ciao!

mav svarade 16 år, 7 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing MegaBudgivning på foils & bräda

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.