Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing MegMax Göteborg Hissingen stängt!

  • MegMax Göteborg Hissingen stängt!

    Publicerad av kiters_se på 9 augusti, 2004 vid 15:29

    Va förbi MegMax på Hissingen å det var stängt! Är detta en konkurs till? Är detta också ett företag som Conrad hade?

    Peter

    zoolander svarade 19 år, 6 månader sedan 18 Medlemmar · 24 Svar
  • 24 Svar
  • pepa

    Medlem
    9 augusti, 2004 vid 15:36

    Ja.

  • adde

    Medlem
    9 augusti, 2004 vid 15:41

    MegMax, som butiken hette, drevs väl inte av Konrad/MegaScene. Men de hade väl ett nära sammarbete. Hörde att butiken numera skall heta A-sports eller något sådant, dock lär varken kite eller vindsurfing finnas i sortementet.
    North (iaf surfprylar) säljs numera på Uden’s sport på övre husargatan och Naish har ju fått en ny importör (http://www.swell.se) som verkar satsa hårt och siktar på att öppna butik.

    Har MegaScene verkligen konkat? Vem plockar i så fall importen av Burton?

    /adde

  • pepa

    Medlem
    9 augusti, 2004 vid 15:47

    De fortsätter med det de har passion för, Snowboard o wake. Ingen plockar nåt.

  • adde

    Medlem
    9 augusti, 2004 vid 15:53

    Låter gott!

    /adde

  • davids

    Medlem
    9 augusti, 2004 vid 18:07

    Jobbade tillsammans med Matti, Konrad och gänget på Megafestival i somras, de är bra killar hoppas de lyckas med det de gör, btw, Matti var är min X4a?!?!?

  • rambo_johnson

    Medlem
    9 augusti, 2004 vid 18:34

    5te konkan för Kalaskonrad hörde ja mee

  • funkyman

    Medlem
    9 augusti, 2004 vid 20:31

    Den kan du nog glömma….

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 augusti, 2004 vid 20:44

    Megascene HAR blivit av med Burton, Delpupas(Ola Nygårds och Andy) som tidigare jobbade på Megascene är nya Agenter i Sverige för Burton.

  • melker

    Medlem
    9 augusti, 2004 vid 20:46

    A-sports var namnet på mitt första företag. Så startar dom under det namnet så blir det garanterat ännu en konkurs.

  • eketeket

    Medlem
    10 augusti, 2004 vid 06:47

    enligt va ja hörde av en källa så har megmax dragit ner megascene i konket för pga ingen ekonomi. synd för megascene men fan va gutt att man slipper megmax, jaffal personalen som är bland de mest inkompetenta jag haft att göra med hurra

  • andi_j

    Medlem
    10 augusti, 2004 vid 08:08

    Svar till:


    enligt va ja hörde av en källa så har megmax dragit ner megascene i konket för pga ingen ekonomi. synd för megascene men fan va gutt att man slipper megmax, jaffal personalen som är bland de mest inkompetenta jag haft att göra med hurra

    [/ QUOTE ]

    Word!! Hisingen local!

  • guran

    Medlem
    10 augusti, 2004 vid 09:25

    Beställde också prylar av dem och inget blev rätt! Fick till och med slåss för att få tillbaka mina pengar när dom hade gjort fel. Ingen förlust för min del att den butiken konkade….

  • graf

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 07:58

    Huraa!!! för att megamax är borta. som sagt mer inkompetent personal får man leta efter.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 december, 2004 vid 11:42

    Hemsida: http://www.burton.se

    Telefon: 031-7076000

    Telefax: 031-844170

    Adress:
    Svang. 2
    41668 GÖTEBORG

  • patrikol

    Medlem
    7 december, 2004 vid 12:47

    Här i Malmö hade vi Huber som skötte sin butik exemplariskt och ställde alltid upp för sina kunder.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing MegMax Göteborg Hissingen stängt!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.