Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Midsommar i Brandon Bay (bilder)

• fj69

Medlem
    19 juni, 2008 vid 20:30

Ojojoj, ser fint ut, gudars vad man längtar tillbaka till crossoffseglingen, såg att Jamie var ute och rippade också på en bild, härligt att se.

Glad midsommmar

Fredrik

• mag

Medlem
    19 juni, 2008 vid 22:04

Bara att gratulera!!!
    Helvete va bra det ser ut, crossoff är mumma. Aldrig att man ser såna vågor i Sverige tyvärr. Och jag som hade lagt ner Irlandsresa i juli augusti eftersom resan kostar skjortan men bussen.
    Kör Järn!
    Magnus

• philippos

Medlem
    20 juni, 2008 vid 07:04

Ska man bila till Irland så ska man nog se till att åka då det är surfsäsong och inte turistsäsong. Färjepriserna är bra mycket högre under sommaren. Jag körde över min bil hit i början av april och betalade 1300.- för färjan mellan Frankrike och Irland.

/ Filip

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Midsommar i Brandon Bay (bilder)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.