Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Midsommarstorm- träff eller bom!?!

  • Midsommarstorm- träff eller bom!?!

    Publicerad av mag på 20 juni, 2010 vid 06:27

    Det ser mörkt ut. Och tyvärr inte av tunga regnkulingmoln. Men jag slutar inte hoppas. Vart blir det vind? Midsommar är ändå i princip årets vindsäkraste helg. Stjäl PortugalMasse & Co vinden i år.

    Hur gör ni? Vart ses vi? Hur håller vi familjen stången?
    Magnus

    bananen svarade 13 år, 10 månader sedan 14 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • hellgren

    Medlem
    20 juni, 2010 vid 10:39

    Jag funderar på att dundra förbi Haga, dagen efter midsommar… Någon idé tro?

  • mag

    Medlem
    20 juni, 2010 vid 19:59

    Windguru säger max 5 m/s på Västkusten hela veckan och midsommarhelgen. ajajajajajaja 🙁
    /Magnus

  • nikke

    Medlem
    20 juni, 2010 vid 22:15
    Mag;618026 wrote:
    Windguru säger max 5 m/s på Västkusten hela veckan och midsommarhelgen. ajajajajajaja 🙁
    /Magnus

    Nog har det sett kasst ut till helgen men såg nu när jag tittade på windguru att det började ploppa upp lite stjärnor på lördagen lite varstans. Vågar inte säga mer men midsommarhelgen brukar ju…..just det! 😉

  • areman

    Medlem
    21 juni, 2010 vid 08:34

    Hmm… Jag har precis flyttat till Ängelholm. Har haft mycket att göra och en kväll hittills sammanföll vind med ledig tid. Riggade och bytte om… Precis när jag blött ner grejerna stängde någon av fläkten. Känns som att jag drabbats av motsvarigheten till en “grön vinter”. Håller tummarna för helgen och i så fall Varberg… 🙂

  • dberg

    Medlem
    22 juni, 2010 vid 14:08

    …det börjar lukta vind på lördag morgon… :santa:

  • mag

    Medlem
    23 juni, 2010 vid 21:21

    Skita i sista snapsen och ställa klockan tiiiiiiidigt så kanske man kan få något som liknar segling…
    Eller skita helt i snapsen och köra månskenssegling, det är ju både fullmåne och superljusa nätter nu.
    Eller en en morgonSUP kanske?!
    Eller…
    /Magnus

  • levieux

    Medlem
    24 juni, 2010 vid 21:39

    Det blir ingenting under helgen men typiskt nog på måndag…
    Ja ja det blir att åka rullskidor istället, Vasaloppet kommer fortare än vad man tror 🙂

  • tdk

    Medlem
    24 juni, 2010 vid 21:59

    Hm.. Här i Pozo har vi kört 3,7/4,2 igår och idag.. Midsommarafton ser ut att bjuda på samma.. Mohahaha! Kunde inte hålla mig!! 😛 Glad midsommar dudes!!!

  • danneman

    Medlem
    25 juni, 2010 vid 14:45

    jag är jävligt nöjd att jag inte dragitt på med snapsen än är det någon som ska med ut på ett kvälls session i fiskebäck? det ser ut att bli 4.7 för min del!

  • mag

    Medlem
    25 juni, 2010 vid 17:25

    Japp, lite slalom/freeridesegling blev det minsann!
    Och imorgon bitti blir det småvågor också. 🙂

    Glad midsommar!
    /Magnus

  • lars_k

    Medlem
    25 juni, 2010 vid 18:16

    Kanske Hanstholm imorgon em i fesvind. Sen blir det antagligen 2 veckor bleke att se fram emot :/

  • oscar

    Medlem
    26 juni, 2010 vid 06:22

    Lite lätt 5.3 på norra västkusten, trevligt med lite midsommarsurf!

  • doc

    Medlem
    26 juni, 2010 vid 09:15

    MidsommarSUP i viken från kl 06. En kiteare och jag, sol, vind och vågor. Några lärdomar:
    Det är kul men svårt att vågrida bred bräda utan stroppar.
    Det är ännu svårare att hoppa utan stroppar.
    Fullt ös med en liten SUP är roligare än fisguppa med stor vågis.

  • mag

    Medlem
    26 juni, 2010 vid 14:20

    Lite vågsegling i hemmaviken. Mmmmm
    En bra start på dagen. Sen hem och dricka kaffe med frallor utomhus. Mer mmmm – semester
    /Magnus

  • mx-iggesund

    Medlem
    26 juni, 2010 vid 15:36

    Fullträff.
    Har seglat 6.0 på Dellen 8-12 s/m

    /Magnus

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Midsommarstorm- träff eller bom!?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.