Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Miljö surfstränder Stockholm

• Miljö surfstränder Stockholm

Publicerad av rikkard på 25 mars, 2009 vid 12:37

Hur ser miljön ut där du surfar? Finns det någon strand som det surfas vid i Stockholmsområdet som mer smutsig än andra och som är i behov av exempelvis en strandstädning i framtiden?

Kom gärna med förslag på stränder som du sett är sunkiga och kan behöva en insats av oss surfare.

Tackar,
    Rikkard

dala-lama svarade 16 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • svenne

Medlem
    25 mars, 2009 vid 12:51

Torös vänner städade Torö tillsammans med Surfrider Foundation förra året.

• rikkard

Medlem
    25 mars, 2009 vid 13:25

Jepp det är lite det jag är ute efter, men fler stränder än Torö…

• fastforward

Medlem
    25 mars, 2009 vid 13:27

Görväln kan vara lite sunkig men det är nog svårt att hålla jämna steg med kabelbrännare och engångsgrillare.

• dala-lama

Medlem
    27 mars, 2009 vid 20:20

Senast jag och Dude va på Gotland plockade vi det skräp vi såg på Nicklas initiativ.
    En bra grej som kan bli en vana.
    Jag vet det kan bli rätt pretto med pekpinnar och ideer, men ibland blir man lite trött på alla stora grepp med världsomspännande kampanjer också.
    Om man plockar med sej lite ”skit” varje gång man är nån stans o surfar så gör det en mycket större skillnad……
    P

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Miljö surfstränder Stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.